KLM 2024?!!!

  • Lisa2009

    Hiii, ik dacht misschien leuk om even een nieuw topic te openen, om te hopen dat de KLM vacature dit jaar open zal gaan. Ik hoor via de FNV geruchten dat dit in het eerste kwartaal plaats zou kunnen gaan vinden. Zijn er mensen die ook iets gehoord hebben of geruchten die de ronde gaan? Mijn sollicitatiebrief en CV staan er in ieder geval helemaal klaar voor.

  • BV@24

    Hey Lisa wat leuk dat je dit topic gestart bent, ik heb helaas geen info maar wacht net als jij met smart tot de vacature opengaat

    groetjes meadow

  • Lyonesse

    Als deze open gaat, houdt er rekening mee dat de wachtlijst voor de ini nog steeds rond 1.5/2 jaar is, heb ik gehoord van de mensen die nog wachten sinds de vorige vacature (zomer 2022)

  • Vitani

    Ik hoor ook veel geruchten dat het dit eerste kwartaal open zou kunnen gaan. Ben echt heel benieuwd.

     

     

    @Lyonesse ik had begrepen dat bijna iedereen inmiddels een ini datum heeft van de mensen die op de wachtlijst stonden?

  • A

    Hi @vitani, ik sta zelf ook op de wachtlijst en mijn selectiedag was in december 2022! Ik geloof dat er nog mensen zijn van november 2022, december 2022 en januari 2023 op de wachtlijst. Zoals de verhalen gaan, is niets zo onvoorspelbaar als de luchtvaart, dus hopelijk opent de vacature snel voor jullie. Maar misschien vinden jullie het fijn om te weten waar ze zijn met de wachtlijst bellen voor een INI :-)

  • A2024

    Hi,

    Ik heb zelf eind september 2022 mijn selectiedag gehad en sta ook nog op de wachtlijst! Ik hoop in ieder geval voor jullie dat de vacature snel weer open gaat! :)

  • T

    Ik heb ook eind september 2022 (27ste) mijn selectiedag gehad en sta ook nog steeds op de wachtlijst. Hopelijk horen we snel iets en gaat de vacature snel weer open voor jullie! Ik ben heel benieuwd 

  • bluedays

    Dit stuk uit het cabineverslag van de VNC ziet er positief uit voor ons!!

    Planningsstand

    Door een toename in het ziekteverzuim wordt de huidige winterplanning krapper. Vanaf maart is er wellicht meer ruimte, afhankelijk van de hoogte van het ziekteverzuim. De zomerplanning is naar boven bijgesteld vanwege meer vluchten en daarom zullen op 19 februari twee extra basiscursussen beginnen. Met de wetenschap van nu verwacht KLM  komende jaar  verdere groei, wat naar wij hopen een positieve invloed heeft op zowel basis- als promotiecursusssen.

  • Vitani

    Spannend! Gelukkig is de krimp van de baan.. Scheelt al een hoop.

     

    En ik hoop voor de mensen die nog steeds op de wachtlijst staan, dat ze snel ook een datum krijgen.. Lijkt me ook onwijs frustrerend als je al ruim 1,5 jaar geleden bent aangenomen en nog steeds niet aan de beurt bent. Hoe hebben jullie dat gedaan met jullie huidige werk? Hebben jullie het daar verteld dat je bent aangenomen maar nog niet weg kan i.v.m. nog geen ini datum? Hoe werkt zoiets?

  • T

    Vitani

    Spannend! Gelukkig is de krimp van de baan.. Scheelt al een hoop.   En ik hoop voor de mensen die nog steeds op de wachtlijst staan, dat ze snel ook een datum krijgen.. Lijkt me ook onwijs frustrerend als je al ruim 1,5 jaar geleden bent aangenomen en nog steeds niet aan de beurt bent. Hoe hebben jullie dat gedaan met jullie huidige werk? Hebben jullie het daar verteld dat je bent aangenomen maar nog niet weg kan i.v.m. nog geen ini datum? Hoe werkt zoiets?

    Ik heb nog niks gezegd op m'n werk. Op de selectiedag was het al wel duidelijk dat er in het komende maanden nog geen plek was, dus ik heb er voor gekozen om niets te zeggen. Het duurt nu wel erg lang inderdaad.