KLM 2024?!!!

• Ve

Louise

Hoi. Nog even een vraag. Mag je de eerste testen thuis verspreid maken, of moeten alle testen in 1 keer gemaakt worden? Super bedankt!!

Je  mag de eerste 3 testen  op verschillende dagen /momenten maken! Let  er  wel op  dat je in  totaal 5 dagen de tijd hebt om alle onderdelen te volbrengen :) Heel veel succes!! 

• Louise

Ah, heel erg bedankt! Ik ga heel hard mijn best doen :0). Ben blij als het volgende week is. 

• Egn98

N1234
    Egn98

Hey iedereen! Ook ik heb de laatste weken in spanning gezeten, maar het wachten wordt beloond! Ik heb 8/11 mijn video pitch gestuurd en heb net een mail gehad voor de selectiedag van 12 december. Zijn er nog meer mensen met deze datum?

Gefeliciteerd! Wat leuk, moet je er ook 08:30 zijn?

Jij ook gefeliciteerd! Ik word ook verwacht om 08:30. Wat leuk je hier al te treffen, tot dan!

• Anne

Helaas gezakt op de competentie- en drijfveren test. Herken me ook niet in de resultaten. Ik twijfelde bij veel vragen dat ik dacht van dit doe ik soms/af en toe, heb toen ? aangevinkt omdat ik dacht dit ligt in het midden. Zag bij de tweede test pas dat dit iets anders betekent,dom! Had beter moeten lezen helaas. Voor volgend jaar, is het beter dus om nooit ? aan te vinken en vaker ja! Of nee! i.p.v. gewoon ja/nee? Ik heb nu namelijk nergens sterk op gescoord maar veel gemiddeld of zelfs (ver) er onder.. :(

• Mo64

N1234

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de selectiedag! Ik ben zo blij!! Ik heb de selectiedag op 12 december. Weet iemand tot hoelaat/ hoelang zo'n selectiedag duurt? Daar was ik wel benieuwd naar. Gefeliciteerd iedereen die ook door zijn!!

De starttijd heb je bij je uitnodiging doorgekregen, de eindtijd is natuurlijk nog niet bekend want afhankelijk van het aantal deelnemers en hoe ver je komt. De dag kan uiterlijk tot een uur of 5 duren, dacht ik. Ik was zelf om een uur of 1 klaar (er waren bij mij 5 vd 16 deelnemers door naar het cgi).

• Mo64

Anne

Helaas gezakt op de competentie- en drijfveren test. Herken me ook niet in de resultaten. Ik twijfelde bij veel vragen dat ik dacht van dit doe ik soms/af en toe, heb toen ? aangevinkt omdat ik dacht dit ligt in het midden. Zag bij de tweede test pas dat dit iets anders betekent,dom! Had beter moeten lezen helaas. Voor volgend jaar, is het beter dus om nooit ? aan te vinken en vaker ja! Of nee! i.p.v. gewoon ja/nee? Ik heb nu namelijk nergens sterk op gescoord maar veel gemiddeld of zelfs (ver) er onder.. :(

Het lijkt me heel frustrerend als je je niet herkent in het resultaat gebaseerd op jouw antwoorden. Hoe zou dat kunnen komen?

Het beste is iig om zowel de persoonlijkheidsvragenlijst, als de drijfverenvragenlijst gewoon eerlijk en waarheidsgetrouw in te vullen, want ze willen uiteindelijk weten wie jij bent en of je bij de functie/organisatie past. Vage antwoorden geven een minder duidelijk beeld, lijkt me.

Wat de perfecte score is, weet natuirlijk alleen Randstad/KLM, maar ik heb niet overal hoog/sterk op gescoord en ben óók aangenomen. Het gaat denk ik om het totaalplaatje (cv, compenties, capaciteiten, drijfveren) bij deze eerste selectie. Sociaal wenselijk antwoorden wordt er trws uit gefilterd, dus dat is sws niet handig.

• ca_to_be

Goedenavond, Klopt het dat je bij de selectiedag alleen de capiciteitentest wellicht opnieuw moet maken, of ook de persoonlijkheids- en drijverentest? 

• N1234

Trolleydolly
    N1234

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de selectiedag! Ik ben zo blij!! Ik heb de selectiedag op 12 december. Weet iemand tot hoelaat/ hoelang zo'n selectiedag duurt? Daar was ik wel benieuwd naar. Gefeliciteerd iedereen die ook door zijn!!

De starttijd heb je bij je uitnodiging doorgekregen, de eindtijd is natuurlijk nog niet bekend want afhankelijk van het aantal deelnemers en hoe ver je komt. De dag kan uiterlijk tot een uur of 5 duren, dacht ik. Ik was zelf om een uur of 1 klaar (er waren bij mij 5 vd 16 deelnemers door naar het cgi).

Dankjewel voor je reactie! Oh jeetje 5 van de 16 is niet heel veel.

• Mo64

ca_to_be

Goedenavond, Klopt het dat je bij de selectiedag alleen de capiciteitentest wellicht opnieuw moet maken, of ook de persoonlijkheids- en drijverentest? 

Het betreft uitsluitend (een verkorte versie van) de capaciteitentesten, waarbij ze checken of je niet hebt gefraudeerd door je eerste resultaten met die van je controletest te vergelijken.

• Mo64

N1234
    Trolleydolly
    N1234

Dankjewel voor je reactie! Oh jeetje 5 van de 16 is niet heel veel.

Dat vond ik ook. Toen we met z'n 5-en in de aparte kamer zaten te wachten op de uitslag dacht ik ook echt dat wij waren afgevallen. Er zaten zulke leuke, enthousiaste, ervaren kandidaten bij de andere groep. Ik weet helaas niet hoeveel van deze 5 kandidaten voor het cgi uiteindelijk ook zijn aangenomen door de KLM.