KLM 2024?!!!

• Blauwra

Hoii, ik heb vorige sollicitatieronde de capaciteitentest en drijfverentest gemaakt en mocht nu direct de videopitch opnemen, dit heb ik op 7 november in de avond gedaan en ik zou binnen tien werkdagen meer te horen krijgen, dat is nu voorbij. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb al mijn mailboxen gecheckt maar heb echt niks binnen :(

• Julia

Blauwra

Hoii, ik heb vorige sollicitatieronde de capaciteitentest en drijfverentest gemaakt en mocht nu direct de videopitch opnemen, dit heb ik op 7 november in de avond gedaan en ik zou binnen tien werkdagen meer te horen krijgen, dat is nu voorbij. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb al mijn mailboxen gecheckt maar heb echt niks binnen :(

hey, wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt.. kan me voorstellen dat dat niet fijn is terwijl je al zo in spanning zit.

heb je wel een bevestiging ontvangen na het maken van alle online onderdelen? Anders zou je misschien even een mail kunnen sturen naar het mail adres die onderaan staat in de bevestigingsmail? 

• Blauwra

Julia

hey, wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt.. kan me voorstellen dat dat niet fijn is terwijl je al zo in spanning zit. heb je wel een bevestiging ontvangen na het maken van alle online onderdelen? Anders zou je misschien even een mail kunnen sturen naar het mail adres die onderaan staat in de bevestigingsmail? 

Jaa ik heb nu een mailtje gestuurd naar dat mail adres, hopen dat het helpt, hoorde wel van veel anderen dat het ook lang duurt, maar heb nog niet gehoord dat iemand ook echt over die tien werkdagen heen is gegaan

• BibiS__

Hoi allemaal, ik heb op 10-11 alles ingediend en helaas ook nog niks gehoord. Hopelijk vandaag goed nieuws! Ben zo bang dat ik hem gemist heb in mijn ongewenste mail.. Haha

• Blauwra

BibiS__

Hoi allemaal, ik heb op 10-11 alles ingediend en helaas ook nog niks gehoord. Hopelijk vandaag goed nieuws! Ben zo bang dat ik hem gemist heb in mijn ongewenste mail.. Haha

Ik had als reactie op mijn mail dat op dit moment de recruiters druk bezig zijn met het beoordelen van alle video's, dus idd hopelijk vandaag!

• Happydays

Ik wacht ook met smart en volle bak zenuwen op een reactie. Ik heb de testen en videopitch op 9 nov ingeleverd. Hopelijk krijgen wij vandaag het goede nieuws!

• Ve

Weet iemand toevallig hoeveel cabin attendants KLM dit keer wil aannemen? 

• BibiS__

Happydays

Ik wacht ook met smart en volle bak zenuwen op een reactie. Ik heb de testen en videopitch op 9 nov ingeleverd. Hopelijk krijgen wij vandaag het goede nieuws!

Spannend hè! Hopelijk allemaal snel goed nieuws!

• BibiS__

Blauwra
    BibiS__

Ik had als reactie op mijn mail dat op dit moment de recruiters druk bezig zijn met het beoordelen van alle video's, dus idd hopelijk vandaag!

Ok, thanks! We wachten het af :)

• Mo64

Ve

Weet iemand toevallig hoeveel cabin attendants KLM dit keer wil aannemen? 

Helaas niet, maar dat is ook niet zo relevant. Het is nl niet zo dat ze bv 500 mensen zoeken en dat als ze de 500ste hebben aangenomen ze dan pas de vacature sluiten en meteen ook geen selectiedagen meer plannen (ook al ben je door de eerste rondes heen).

KLM gaat nl door met de selectie tot alle sollicitanten aan de beurt zijn geweest, die in de online fase zich positief hebben geprofileerd. Ze houden graag een poule van geschikte kandidaten voor onverwachte situaties achter de hand.

Het feit dat de vacature nu zoveel langer openstaat dan in maart, betekent dat ze toen blijkbaar toch niet genoeg geschikte mensen hebben kunnen vinden (uit de 6000 sollicitanten).

Het kan wél zijn dat je later in de selectie langer moet wachten op een ini-datum, omdat ze steeds ini's moeten plannen waar alle geschikte kandidaten in kunnen (en KLM-asia en KLC komen er óók nog tussendoor).