KLM 2024?!!!

• Charlot

Hi allen,  Ik heb net ook de mail ontvangen met een positieve uitslag na mijn selectiedag van afgelopen donderdag! Zo blij! Zou iemand mij ook kunnen toevoegen aan de groep met wachtende voor de INI? –> zit inmiddels in de groep.

Post was bewerkt op 11 februari 2025 12:13 door Charlot

• EmmaL

Hi Allemaal,

Weet iemand of er beperkingen zijn voor het solliciteren van cabin attendant als je al gesolliciteerd hebt als grondstewardess? (wel of niet aangenimen) avast bedankt!

• Rania

Hoi iedereen, ik heb vorige week een positieve reactie gekregen dat ik door ben. Ben daar enorm blij mee. Zou iemand mij in de groep willen plaatsen voor de mensen die wachten op de INI? Alvast bedankt! Mijn insta is @ur.ania

• Laura31

Hoi allemaal,  Ik heb gisteren via de mail een positieve uitslag ontvangen n.a.v. mijn selectiedag. Uiteraard heel blij mee! Zou iemand mij ook aan de groepsapp voor wachtenden voor de ini willen toevoegen? Mijn Insta is @laurafrederiks31. Dank je wel alvast!

• Christa

Wat leuk al die positieve berichten! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben me langzaam aan het voorbereiden op mijn selectiedag op dinsdag 25 februari. Hopelijk kan ik straks ook de vraag stellen met het verzoek om me toe te voegen aan de whats app groep!

• Christa

.

• Iris

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een positieve uitslag gekregen na de selectie dag! Ik ben zo blij!! Ik hoopte toegevoegd te kunnen worden aan de groepsapp van iedereen die wacht op de ini! Mijn insta is: iris_vdhorst

Alvast bedankt!

• M

Hi, helaas heb ik vandaag gehoord dat ik niet ben aangenomen. Enorm balen, maar volgend jaar weer een nieuwe kans! Tijdens de selectiedag vielen er maar 2 kandidaten af na de serious game, volgensmij waren we met 14 in totaal. Succes voor iedereen die nog moet en gefeliciteerd wie positief nieuws hebben ontvangen!

• Mirandajcd

Hee allemaal, vandaag heb ik ook een positieve uitslag ontvangen en ik ben er echt zo blij mee! Zou iemand mij misschien ook kunnen toevoegen aan de groepsapp met wachtenden voor de ini? Mijn insta is @mirandajcd Alvast bedankt! Voor degenen die nog de selectiedag hebben: heel veel succes! 

• Julia

M

Hi, helaas heb ik vandaag gehoord dat ik niet ben aangenomen. Enorm balen, maar volgend jaar weer een nieuwe kans! Tijdens de selectiedag vielen er maar 2 kandidaten af na de serious game, volgensmij waren we met 14 in totaal. Succes voor iedereen die nog moet en gefeliciteerd wie positief nieuws hebben ontvangen!

wat ontzettend jammer dat je niet bent aangenomen. Wanneer was jouw selectie dag? Had je wel een goed gevoel over het eindgesprek ? Inderdaad volgend jaar gewoon weer proberen hoor! En misschien nog even vragen voor feedback zodat je daar wellicht de volgende keer wat mee kan!