KLM 2024?!!!

• Elisa

Hi, 

ik ben ook aangenomen en zag dat er een groepsapp is!! Kan iemand mij daaraan toevoegen? 

alvast bedankt!! 

• FlySan

Senna
    FlySan

Hi allemaal Wie kijkt er naar uit om bij de vogende mogelijkheid te solliciteren?  ben benieuwd wanneer de volgende vacature open zal komen te staan  Groetjes

yes ik zal ook moeten wachten op de volgende mogelijkheid om te solliciteren, ik denk wel dat ik echt nog even zal gaan duren  

ja waarschijnlijk niet alweer in maart zoals vorig jaar.. maar hebben we wel veel tijd om ons voor te bereiden :) 

• Flyflyfly

Zijn er mensen die ervaring hebben met werken als CA, geen auto hebben en met het OV op dik 2,5 uur afstand wonen. Is dit realistisch? 

• Mo64

Flyflyfly

Zijn er mensen die ervaring hebben met werken als CA, geen auto hebben en met het OV op dik 2,5 uur afstand wonen. Is dit realistisch? 

Realiseer je dat je je op ieder moment van de dag op SPL moet kunnen melden, dat je tijdens je reservediensten binnen 1 uur op SPL moet kunnen zijn en dat een lange reistijd extra vermoeiend kan zijn. Maar als dat allemaal voor jou te doen en te regelen is, zou ik zeggen: ga ervoor!

• Flyflyfly

Voor de reservediensten heb ik een adresje, maar ik zit vooral in over de aanmeldtijden en die vermoeidheid inderdaad. Ik zou op termijn wel parttime willen vliegen (67 of 80%) maar dit zal de eerste maanden wel heel pittig worden denk ik. Dus ben benieuwd of er iemand is die misschien ervaringen wil delen? In hoeverre heb je ook zelf controle op het rooster?

Post was bewerkt op 6 februari 2025 21:14 door Flyflyfly

• Shelly

Hi!

Ik las dat er een groepsapp was voor iedereen die aan het wachten is op de ini. Zou iemand mij hier aan toe kunnen voegen?????

• Christa

Zijn er hier toevallig mensen die op dinsdag 25 februari hun selectiedag hebben? ????

• CT00

Elisa

Hi,  ik ben ook aangenomen en zag dat er een groepsapp is!! Kan iemand mij daaraan toevoegen?  alvast bedankt!! 

Hi Elisa, zit je al in de groepsapp? Zo niet: Laat even je insta achter dan stuur ik je een privébericht! 

• CT00

Shelly

Hi! Ik las dat er een groepsapp was voor iedereen die aan het wachten is op de ini. Zou iemand mij hier aan toe kunnen voegen?????

Hi Shelly, zit je al in de groepsapp? Zo niet: Reageer even met je insta, dan stuur ik je een privébericht! 

• Fi

Hi iedereen,

Lees al een tijdje mee met iedereen! Super spannend allemaal.

Heeft iemand hier hun selectie dag ook op vrijdag 21 feb ??