zijn de klm sollicitatie allemaal geweest. Kun je nog online solliciteren?
Hier kun je alle vacatures bij KLM vinden: https://careers.klm.com/nl/jobs/
Ik heb zojuist positief nieuws ontvangen na de selectiedag op 28 januari! Ik zag dat er een groepsapp is voor mensen die wachten op de ini? Kan iemand mij daar aan toevoegen?☺️
Hi esmee! Ik weet niet of je al in de groepsapp zit. Zo niet, laat even je instanaam achter dan stuur ik je daar een dm! Groetjes!
Ik heb zojuist positief nieuws ontvangen na de selectiedag op 28 januari! Ik zag dat er een groepsapp is voor mensen die wachten op de ini? Kan iemand mij daar aan toevoegen?☺️
Hi esmee! Ik weet niet of je al in de groepsapp zit. Zo niet, laat even je instanaam achter dan stuur ik je daar een dm! Groetjes!
super, fijn! @esmeemorel
super, fijn! @esmeemorel
Ik heb je een berichtje gestuurd!
Hi allemaal, Ik heb net dit leuke forum ontdekt. Ik ga 4 maart op selectie na een positief resultaat van de online testen. Erg spannend! Zijn er nog meer mannen hier die op selectie mogen? Ik ben zelf wat ouder (46) en ooit toen ik begin 20 was op selectie geweest maar toen afgewezen (ik lachte niet genoeg…). Dus ik ga met een grote smile de selectiedag doen! Het lijkt me geweldig te mogen gaan vliegen en de selectie zal pittig worden. Ik ga me laten voorbereiden door een vriend die purser bij KLM is en ook recruiter was. Iedereen die op selectie mag, heel veel succes en ik lees graag hier alle ervaringen.
Hey Wessel! Ik mag ook 4 maart op selectiedag komen! Ik heb er echt onwijs veel zin in, maar het is ook zó spannend. Fijn om te lezen dat jij er ook zal zijn. Vind je het leuk om in contact te komen? Mijn instagram is @kathischets☺️☺️
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?