KLM vacature november 2024

• Moon87

Maggan
    Moon87

Een vraag aan degenen die in maart de capaciteitentest hebben gedaan:  Ik ben druk aan het oefenen voor deze testen, en de meeste onderdelen gaan prima. Maar die cijferreeksen… ik krijg het niet voor elkaar binnen een minuut. Hoofdrekenen is altijd mijn valkuil geweest.  Ik oefen op Hellotest, en heb begrepen dat de KLM test makkelijker is. Maar wordt er daarin ook gewerkt met negatieve getallen? Dus een reeks van: 12, -2, -1, -10, -3, -9, -4, -6, -6 bijvoorbeeld?  En moet je ook / en x sommen maken? Of alleen + en - sommen?  Ik hoop op wat geruststelling haha. En ben ondertussen verder aan het oefenen. 

De cijferreeksen kunnen positieve en/of negatieve getallen bevatten, de verbanden zijn +-×÷ (dus geen breuken of machten). De cijferreeksen van KLM zijn inderdaad beter te doen dan de online oefenreeksen. 

Dankjewel voor je uitleg. Inmiddels ben ik zover dat ik vrijwel elke cijferreeks kan oplossen, de helft zo'n beetje binen de minuut, de helft heb ik iets langer voor nodig. Ik blijf dus flink doorgaan met oefenen. Dan komt het hopelijk goed. 

• Mo64

R.N.

Weet iemand toevallig waar en of je de competentie/drijfverentest kan oefenen? Ik heb heel internet al afgezocht maar kan niks vinden 

De persoonlijkheidsvragenlijst en drijfverenvragenlijst van KLM zijn uiteraard uitsluitend gericht op de competenties en kwaliteiten die KLM vraagt/zoekt. Deze kun je dus niet vantevoren ergens online oefenen, aangezien je deze vragenlijsten gewoon eerlijk en persoonlijk moet invullen. Ze doen trouwens altijd een check of je deze vragenlijsten wellicht sociaal wenselijk hebt ingevuld. Wees dus gewoon jezelf als je deze invult.

Het gaat erom dat KLM uit deze vragenlijsten een beeld krijgt van wie jij bent en daaruit kan opmaken of jij in hun organisatie past in deze functie om vervolgens te kijken of ze jou voor de selectiedag willen uitnodigen om persoonlijk met je kennis te kunnen maken.

Veel plezier en succes!

• R.N.

Maggan
    R.N.

Weet iemand toevallig waar en of je de competentie/drijfverentest kan oefenen? Ik heb heel internet al afgezocht maar kan niks vinden 

De persoonlijkheidsvragenlijst en drijfverenvragenlijst van KLM zijn uiteraard uitsluitend gericht op de competenties en kwaliteiten die KLM vraagt/zoekt. Deze kun je dus niet vantevoren ergens online oefenen, aangezien je deze vragenlijsten gewoon eerlijk en persoonlijk moet invullen. Ze doen trouwens altijd een check of je deze vragenlijsten wellicht sociaal wenselijk hebt ingevuld. Wees dus gewoon jezelf als je deze invult. Het gaat erom dat KLM uit deze vragenlijsten een beeld krijgt van wie jij bent en daaruit kan opmaken of jij in hun organisatie past in deze functie om vervolgens te kijken of ze jou voor de selectiedag willen uitnodigen om persoonlijk met je kennis te kunnen maken. Veel plezier en succes!

Ja dat snap ik, maar de manier van hoe ze de vragenlijst stellen is toch wel ergens te oefenen?

Ik heb ze nu 2x gedaan met 49% en 45% en snap gewoon de hele vraagstelling niet

• Lisa

R.N.
    Maggan
    R.N.

De persoonlijkheidsvragenlijst en drijfverenvragenlijst van KLM zijn uiteraard uitsluitend gericht op de competenties en kwaliteiten die KLM vraagt/zoekt. Deze kun je dus niet vantevoren ergens online oefenen, aangezien je deze vragenlijsten gewoon eerlijk en persoonlijk moet invullen. Ze doen trouwens altijd een check of je deze vragenlijsten wellicht sociaal wenselijk hebt ingevuld. Wees dus gewoon jezelf als je deze invult. Het gaat erom dat KLM uit deze vragenlijsten een beeld krijgt van wie jij bent en daaruit kan opmaken of jij in hun organisatie past in deze functie om vervolgens te kijken of ze jou voor de selectiedag willen uitnodigen om persoonlijk met je kennis te kunnen maken. Veel plezier en succes!

Ja dat snap ik, maar de manier van hoe ze de vragenlijst stellen is toch wel ergens te oefenen? Ik heb ze nu 2x gedaan met 49% en 45% en snap gewoon de hele vraagstelling niet  

mag ik vragen waar je ze geoefend hebt? 

• R.N.

Lisa
    R.N.
    Maggan
    [...]

Ja dat snap ik, maar de manier van hoe ze de vragenlijst stellen is toch wel ergens te oefenen? Ik heb ze nu 2x gedaan met 49% en 45% en snap gewoon de hele vraagstelling niet  

mag ik vragen waar je ze geoefend hebt? 

Ik heb ze niet geoefend, mijn vraag is juist of iemand weet of en waar ik ze kan oefenen.

• Moon87

Ik zat gisteravond tot 00:15u te wachten maar geen vacature, dus toen maar gaan slapen. Inmiddels had ik hem wel verwacht, maar ik zie nog niks. Ongeduldig, ik weet het haha. Maar wie zit er nog meer klaar met zijn/haar CV? 

• Moon87

Jaaaa, hij staat online hoor!

Ik heb zojuist gesolliciteerd. spannend.

Ik ben benieuwd hoeveel sollicitanten ze dit keer krijgen, en hoeveel mensen ze willen aannemen. weet iemand dat laatste toevallig?

Post was bewerkt op 4 november 2024 09:31 door Moon87

• Vitani

Succes iedereen!

Er staat in de vacature duidelijk dat je niet mag solliciteren als je de laatste 12 maanden bent afgewezen dus voor mij helaas geen kans dit keer. 

ik lees wel graag mee in dit topic!

• Zoe

Ik heb gesolliciteerd! Maar heb wel een vraagje. Vorige keer had ik de vragenlijst ingevuld en mijn CV geüpload, maar kon mijn diploma niet uploaden omdat ik deze helaas pas een maand later kreeg. Hierdoor heb ik dus verder niks ontvangen qua testen. Nu staat er wel in mijn account: sollicitatie datum 4 maart 2024 en 4 november. Ik maak mij zorgen dat ze dit zien als sollicitatie… Iemand enig idee? En moet ik er een mailtje achteraan sturen evt? 

• Moon87

Zoe

Ik heb gesolliciteerd! Maar heb wel een vraagje. Vorige keer had ik de vragenlijst ingevuld en mijn CV geüpload, maar kon mijn diploma niet uploaden omdat ik deze helaas pas een maand later kreeg. Hierdoor heb ik dus verder niks ontvangen qua testen. Nu staat er wel in mijn account: sollicitatie datum 4 maart 2024 en 4 november. Ik maak mij zorgen dat ze dit zien als sollicitatie… Iemand enig idee? En moet ik er een mailtje achteraan sturen evt? 

Oei, dat zou wel heel erg balen zijn. Ik zou het even afweachten. Mocht je bericht krijgen dat je bent afgewezen, dan kun je altijd nog reageren met deze uitleg.