Vacature Transavia

  • xMelissaMary

    Mitch

    Ik ben uitgenodigd voor een gesprek. Nu moet ik mijn documenten uploaden naar ‘mijnhandtekening’ van Unique. Maar daar moet ik inloggen. Weet iemand waar mijn inloggegevens te vinden zijn? In de mail staan ze niet. 

    Wat fijn om te horen! Toevallig voor Schiphol? Dan weet ik dat ze er mee bezig zijn en ik meer op mijn telefoon moet letten :)

    Het zal wel Eindhoven zijn denk ik zo..

     

  • Larissa

    Ik heb net stap 1 gedaan… ben benieuwd :) Wanneer zijn de eerst volgende selectiedagen? stel je krijgt positief bericht :)

  • Larissa

    Kan iemand mij ook wat meer vertellen over de selectiedagen? Hoe gaan de Engelse gesprekken? Waar gaan de gesprekstoffen over… Hoe zien de rollenspellen eruit? Waar moet je opletten etc? :D 

  • Mark

    Manon
    Mitch

    Ik ben uitgenodigd voor een gesprek. Nu moet ik mijn documenten uploaden naar ‘mijnhandtekening’ van Unique. Maar daar moet ik inloggen. Weet iemand waar mijn inloggegevens te vinden zijn? In de mail staan ze niet. 

    Je krijgt een mail hiervan met een link waarmee je je account kunt activeren. Misschien dat het tussen je spam zit.

     

    Helaas geen mail gekregen. Ook niet bij spam. Ik heb de documenten maar naar de transavia mail van Unique gemaild. 

    @Melissa: Ik ga voor Eindhoven idd. Haha

  • Saar

    Hoi iedereen ||| 

    ​Ik zat een beetje te lezen op deze pagina en ik las dat bij de selecties voor vorig seizoen bij Transavia mensen eerst naar een selectiedag gingen en daarna een meurstest kregen. Dat is zo'n test met cijferreeksen en analogien en dt soort toestanden.

    Is dat dit jaar weer het geval? Ik heb volgens mij niemand die al is aangenomen daarover gehoord?

  • Larissa

    Iemand nog wat tips over selectiedagen? En hoe zien ze eruit?

  • Larissa

    Ik heb net een mail ontvangen voor stap 2 en 3. Voor Mentality Match ben benieuwd hoe het Engels wordt getest en wat voor soort vragen er voor komen? :) Even in het weekend maken aangezien maandag mijn score word nagekeken en ik toch best wel moe ben en geen opperste concentratie heb :P

  • Saar

    Larissa

    Ik heb net een mail ontvangen voor stap 2 en 3. Voor Mentality Match ben benieuwd hoe het Engels wordt getest en wat voor soort vragen er voor komen? :) Even in het weekend maken aangezien maandag mijn score word nagekeken en ik toch best wel moe ben en geen opperste concentratie heb :P

     

    De game spreekt eigenlijk wel voor zich en ik vond het eigenlijk heel erg leuk om te doen, in het begin even wennen en begrijoen hoe alles werkt,maar daarna vond ik het heel leuk ^_^ 

    ​Die mentality test is precies dezelfde test die gewoon op de site van uitzendbureau unique staat en door iedereen gedaan kan worden gewoon om te kijken welk werk bij je past. Ik vraag me ook af of het niet alleen voor unique is en of die uitslag ook naar Transavia gaat,geen idee. In ieder geval kun je die test dus als je wilt alvast bekijken op de site van Unique ,maar dan wel met een ander emailadres doen,anders kan je hem de “officiele” keer denk ik niet weer doen ^_^ 

     

  • Saar

    Merle
    Saar

    Hoi iedereen ||| 

    ​Ik zat een beetje te lezen op deze pagina en ik las dat bij de selecties voor vorig seizoen bij Transavia mensen eerst naar een selectiedag gingen en daarna een meurstest kregen. Dat is zo'n test met cijferreeksen en analogien en dt soort toestanden.

    Is dat dit jaar weer het geval? Ik heb volgens mij niemand die al is aangenomen daarover gehoord?

    Hoi Saar, 

    Dat is dit jaar niet het geval. Ik heb het in ieder geval niet gehad. 

    Wél een virtuele game, een mentality match https://unique.nl/ik-zoek-werk/mentalitymatch/doe-de-test/Mentalitytest en een selectiemiddag/avond (ongeveer 16.00-21.00). 

     

    Dank je wel Merle! Fijn om te weten! :D 

  • Larissa

    Game gespeeld… op het begin had ik maar wat calls afgehandeld want ik moest er nog achterkomen hoe het werkte… maar toen ik wist hoe de vork in de steel zat had ik als score een matige 68,9%. Nu maar hopen dat ik toch nog een kans krijg :(

    Post is bewerkt op jan 21, 2017, 2:22 p.m. door Larissa