Vacature Transavia

  • Max

    Ini 1 is AMS EN EIN, het is ongeveer 50/50! Ini 2 start inderdaad 16 februari 

  • Saar

    Dank jullie wel Merle en M voor alle informatie! :D 

    Wat is het kledingvoorschrift? Netjes verzorgd en representatief natuurlijk,dat is logisch,maar bedoel je dat je een kledingvoorschrift speciaal krijgt van Transavia?

  • Tim

    Saar

    Dank jullie wel Merle en M voor alle informatie! :D 

    Wat is het kledingvoorschrift? Netjes verzorgd en representatief natuurlijk,dat is logisch,maar bedoel je dat je een kledingvoorschrift speciaal krijgt van Transavia?

    Nee, je krijgt vanuit Transavia geen specifiek kledingvoorschrift. Ik raad aan om in een rokje/jasje te komen en vooral verzorgd eruit te zien. :) succes!

  • Tim

    Merle
    Tim
    Saar

    Dank jullie wel Merle en M voor alle informatie! :D 

    Wat is het kledingvoorschrift? Netjes verzorgd en representatief natuurlijk,dat is logisch,maar bedoel je dat je een kledingvoorschrift speciaal krijgt van Transavia?

    Nee, je krijgt vanuit Transavia geen specifiek kledingvoorschrift. Ik raad aan om in een rokje/jasje te komen en vooral verzorgd eruit te zien. :) succes!

    Welke selectieavond heb jij gehad dan Tim?

    Wij kregen dat namelijk wel. Komt wel neer op wat jij zegt hoor, daar niet van haha.

    Daar stond voor heren en dames apart weergegeven wat je aan moest. Voor dames idd rok tot op de knie/pantalon, blouse, pumps, make up, haren vast en/of opgestoken, colbertjasje.

     

    Merle, lang verhaal kort: ik was vorig jaar juni aangenomen, maar ik kon in verband met een zeer kort termijn niet gaan vliegen. Unique heeft mij daarom automatisch op dit seizoen gezet. Dus ik ben aangenomen middels de procedure van vorig jaar. 

     

  • Tim

    M
    Tim
    Saar

    Dank jullie wel Merle en M voor alle informatie! :D 

    Wat is het kledingvoorschrift? Netjes verzorgd en representatief natuurlijk,dat is logisch,maar bedoel je dat je een kledingvoorschrift speciaal krijgt van Transavia?

    Nee, je krijgt vanuit Transavia geen specifiek kledingvoorschrift. Ik raad aan om in een rokje/jasje te komen en vooral verzorgd eruit te zien. :) succes!

    Tim wat is je email? :) 

     

    timvanhengel@hotmail.com deze haal ik over een paar uur weer weg ivm privacy. ;)

     

  • Tim

      

     

  • Saar

    Oh jee Tim, je moet opschieten want ik heb gemerkt dat je na een tijdje je eigen berichten niet meer kan aanpassen en dus ben ik bang dat je het adres niet meer weg kan halen! :( 

     

  • Larissa

    Helaas kan ik bij mijn vorige berichten niet antwoorden. Dus moet ik maar een nieuwe bericht posten. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie een antwoord kregen of jullie naar selectiedag mochten? Ik zit met probleempje ik had namelijk in begin maart 1,5 vakantie op de planning maar dat zou ik dan eventueel moeten annuleren, daarom vind ik het zo vervelend dat er nog zoveel onduidelijkheden zijn wanneer wel wat open komt of niet voor AMS :(

  • Saar

    Hè wat ontzettend jammer dat je niet bent aangenomen!! Ik hoop dat je wel een goede feedback hebt gekregen,misschien dat het dan volgend jaar wel lukt!! Was jij voor Eindhoven of Amsterdam?  

    ​Jeetje als ik dat zo hoor dan kunnen alle mensen voor Amsterdam die min of meer in de wacht zijn gezet na de testen het wel schudden dan, wat jammer. Wel raar dat de vacature gewoon nog steeds online staat. In ieder geval bedankt voor deze update,dan weten we een beetje waar we aan toe zijn.

  • Larissa

    Nog wat bekend?