Vacature Transavia

  • F

    FlightS

    Ik heb een vraag. Ik heb alle documenten geüpload bij mijn handtekening. Er word alleen gevraagd of ik akkoord van Transavia ook kan toevoegen van mijn VOG. Ik heb deze alleen pas vorige week opgestuurd en nog geen reactie van gehad. Hebben jullie dit wel allemaal toe kunnen voegen? 

    Liefs,

    xxx

    Hey FlightS ik mag ook a.s. donderdag!! Super leuk, had het eigenlijk niet meer verwacht. Maar ik kon dit bestand inderdaad ook niet toevoegen.

     

  • FlightS

    --RD_-
    FlightS

    Ik heb een vraag. Ik heb alle documenten geüpload bij mijn handtekening. Er word alleen gevraagd of ik akkoord van Transavia ook kan toevoegen van mijn VOG. Ik heb deze alleen pas vorige week opgestuurd en nog geen reactie van gehad. Hebben jullie dit wel allemaal toe kunnen voegen? 

    Liefs,

    xxx

    Hey FlightS ik mag ook a.s. donderdag!! Super leuk, had het eigenlijk niet meer verwacht. Maar ik kon dit bestand inderdaad ook niet toevoegen.

     

    Hee Hee!

    ja spannend he? Word het de eerste keer voor jou dat je een selectiedag hebt of heb je het al vaker gedaan ? 

    Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Misschien kunnen we samen reizen ofzo als je het leuk vindt! 

    Ik vraag me trouwens wel af of we die tekst echt letterlijk alles uit ons hoofd moeten leren?…

    liefs!

    xxx

     

  • F

    Haha zeker spannend, maar ook wel weer heel erg leuk denk ik; vooral lekker van genieten!

    Ik heb 1x eerder een selectie gehad. Was toen echt nog via Unique in Almere met een speeddate. Was wel heel leuk, maar toen bij de groepsopdracht afgevallen. Al een aantal jaar geleden inmiddels dus ben benieuwd wat we donderdag kunnen verwachten.

    Ik kom uit de buurt van Hoorn.. en jij dan?

     

  • FlightS

    --RD_-

    Haha zeker spannend, maar ook wel weer heel erg leuk denk ik; vooral lekker van genieten!

    Ik heb 1x eerder een selectie gehad. Was toen echt nog via Unique in Almere met een speeddate. Was wel heel leuk, maar toen bij de groepsopdracht afgevallen. Al een aantal jaar geleden inmiddels dus ben benieuwd wat we donderdag kunnen verwachten.

    Ik kom uit de buurt van Hoorn.. en jij dan?

     

    Haha serieus? Waar kom je vandaan dan? Ik kom daar ook uit de buurt:p zo toevallig 

     

  • F

    FlightS
    --RD_-

    Haha zeker spannend, maar ook wel weer heel erg leuk denk ik; vooral lekker van genieten!

    Ik heb 1x eerder een selectie gehad. Was toen echt nog via Unique in Almere met een speeddate. Was wel heel leuk, maar toen bij de groepsopdracht afgevallen. Al een aantal jaar geleden inmiddels dus ben benieuwd wat we donderdag kunnen verwachten.

    Ik kom uit de buurt van Hoorn.. en jij dan?

     

    Haha serieus? Waar kom je vandaan dan? Ik kom daar ook uit de buurt:p zo toevallig 

     

    Zeker toevallig! Mail me anders even… aapje2905@gmail.com

     

  • Amber

    RD en FlightS hoe is jullie selectiedag afgelopen? Ik kom ook uit de buurt van Hoorn :) 

  • FlightS

    Heee Hee! 

    Ja was een super leuke dag. Gelukkig ook aangenomen dus ben enorm blij. 22 maart beginnen we met de INI. Heb je al gesolliciteerd of dat nog niet?

  • Ies

    Gefeliciteerd aan iedereen die al is aangenomen!

    Ik heb gisteren de game gedaan, had een gemiddelde score van 67% alleen op luisteren erg slecht gescoord hopelijk mag ik wel gewoon verder met de procedure! 

    Gaan jullie vliegen vanaf Schiphol of Eindhoven?

  • Ies

    Melanie
    Ies

    Gefeliciteerd aan iedereen die al is aangenomen!

    Ik heb gisteren de game gedaan, had een gemiddelde score van 67% alleen op luisteren erg slecht gescoord hopelijk mag ik wel gewoon verder met de procedure! 

    Gaan jullie vliegen vanaf Schiphol of Eindhoven?

     

    Heee, laat me even weten of jij iets hebt gehoord over het vervolg van de game. Ik ben hier namelijk al langer dan een maand op aan het wachten en krijg ook geen antwoord op mailtjes die ik verstuur naar Unique..

    Groetjes, Melanie

     

    Zal ik doen! Wat was jouw score?

  • Sky is the limit

    Hallooooo iedereen,

    Vraagje: Als je een contract krijgt..hoelang is die dan? 3 maanden…6 maanden…een jaar.

    Groetjes