Vacature Transavia

  • FlightS

    Ik wacht nog steeds op een mail van de eerste ronde… vind de volgorde echt apart

  • Max

    LNX

    Hoi! Ik mag ook morgen komen :) alleen zou ik een mail ontvangenmet het adres enzo. Werd echt rond 17:00 uur net pas gebeld. Zou iemand de mail naar mij door kunnen sturen? Mijn e-mail is: xlnns@live.nl je zou me er erg mee helpen aangzien t morgen al is. -_-'  groetjes!

    WoW dat is wel heel snel, hoop dat je de mail snel ontvangt! Heb verder ook nog geen informatie gekregen over donderdag

     

  • Max

    Gister belde ze me voor donderdag avond, heb ik nu opeens mail dat ik vanavond moet

  • Max

    Gaan jullie met openbaar vervoer?  Misschien kunnen we samen gaan

  • Aleid

    Max

    Gaan jullie met openbaar vervoer?  Misschien kunnen we samen gaan

    Oh dat is wel raar dat ze de datum veranderen… Moet je ook maar net kunnen vandaag…

    Nee ga met de auto!

     

  • Sophie

    Nou ik heb net de 3e test gemaakt, zowel kosmopoliet als opwaartsmobiel.

    Mensen die vanavond al een selectie hebben, heel veel succes, ik ben benieuwd!

  • Jessica

    Pff.. ik baal wel echt een beetje. 

    Ik was echt super blij dat ik mail kreeg en door was naar stap 3.

    Dus die avond wilde ik de persoonlijkheidstest maken, bleek dus dat ik die een tijdje geleden al had gemaakt en ik kon hem dus niet opnieuw maken.

    Dus ik bellen en mailen naar Transavia met wat er allemaal aan de hand was, en ook nog een ander mailtje gestuurd met de uitslag die ik kreeg met een ander e-mailadres. 

    Telefonisch konden zij mij helaas niet helpen, dus ik moest de mailtjes afwachten. Helaas nog niks gehoord, en ben bang dat ik daarom niet door ben naar de volgende ronde. Ik baal enorm, en hoop dat ik alsnog een kans krijg.

    Jullie in ieder geval heel veel succes met de testen, gesprekken en de ini!

    En ik hoor natuurlijk graag van jullie hoe het allemaal ging ;) 

    Oja, ik had met de game een score van 70.2 en uit de test kwam bij mij ook vooral kosmopoliet naar voren, en daarna opwaarts mobielen! :)

     

  • Max

    Ik ben AANGENOMEN

  • Sophie

    Max

    Ik ben AANGENOMEN

    Super!! Gefeliciteerd! Wat moest je allemaal doen? Waren er veel mensen?

     

  • xMelissaMary

    Zo dat is snel! Gefeliciteerd :D

    Wat moesten jullie doen? Anders dan vorig jaar?