Vacature Transavia

  • Anna

    Hey Max en Stess ik ben ook aangenomen! Super leuk hé! Is het een idee om elkaar toe te voegen op FB zodat we met elkaar in contact kunnen blijven voor 19 januari?

  • Max

    Annabelle

    Hey Max en Stess ik ben ook aangenomen! Super leuk hé! Is het een idee om elkaar toe te voegen op FB zodat we met elkaar in contact kunnen blijven voor 19 januari?

     

    Jaaa lijkt me leuk!! 

     

  • Max

    xMelissa

    Zo dat is snel! Gefeliciteerd :D

    Wat moesten jullie doen? Anders dan vorig jaar?

    Ik vond het vooral een leuke avond,

    ik zat in groep 1 en had als eerste m'n persoonlijk gesprek en rollenspel. Daarna met je groepje voorbereiden voor het groepsopdracht. En dat laat je dan aan de andere groepen zien.

     

  • Jessica

    Hoelang duurde ieder gesprek ongeveer? Dus het rollenspel, persoonlijk gesprek, Engels gesprek en groepsopdracht ?

  • Anna

    Stess

    Oooo lijkt me heel leuk! Kunnen we contact houden. Ik zat in group vijf! Had als allerlaatste mn persoonlijk gesprek en rollenspel… haha.

    Oh grappig ik zat in groepje 3. Als je wil voeg me dan even toe op FB? Annabelle van den Berge kan je me vinden denk ik!

     

  • Anna

    Stess
    Annabelle
    Stess

    Oooo lijkt me heel leuk! Kunnen we contact houden. Ik zat in group vijf! Had als allerlaatste mn persoonlijk gesprek en rollenspel… haha.

    Oh grappig ik zat in groepje 3. Als je wil voeg me dan even toe op FB? Annabelle van den Berge kan je me vinden denk ik!

     

    Ik heb je een verzoek gestuurd! Nu hopen dat jij t ook bent, anders staat t zo raar hahaha

    jaa ik ben het hahaha! 

  • Max

    Haha ik heb ook een verzoek gestuurd, hoop inderdaad ook dat ik de goede heb. 

  • Danielle

    Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb ook meteen gesolliciteerd maar nog steeds 0,0 gehoord.. zijn er nog meer mensen die dat ook hebben?

  • S

    Het kan kloppen dat je soms best lang moet wachten tot je wat hoort.

    Toen ik vorig jaar november solliciteerde hoorde ik uiteindelijk pas iets in Maart!

    Maar heb geduld, wat je er voor terug krijgt is het zeker waard!

    Degene die al aangenomen zijn, heel veel succes met de examens en heb vooral veel plezier tijdens de Initial!

  • FlightS

    Danielle

    Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb ook meteen gesolliciteerd maar nog steeds 0,0 gehoord.. zijn er nog meer mensen die dat ook hebben?

    ik heb het ook hoor Danielle!:) maar vergeet niet het is pas voor mei 2017 en ik weet niet of je vorig jaar ook heb gesolliciteerd ? 'Misschien nodigen ze eerst wel de “nieuwe”  kandidaten uit en daarna degene die al eerder hebben gesolliciteerd… geen idee of dat mogelijk is hoor haha