KLC 2024

• Jazmee

Samantha

Oh Jazmee wat jammer! Ga je nog navragen wat de reden van afwijzing is ?? Zeker volgend jaar weer proberen!!!  Wel ontzettend balen!!! Ik ben ook blij als het Dinsdag is en ik het gesprek achter de rug heb. 

Ja ik ga zeker aankomende dinsdag even bellen voor de feedback! Het is ergens zeker jammer! Ik wens jou ook veel succes Samantha, heb er vertrouwen in, laat het op je af komen!

• Jazmee

Linda
    Jazmee

Hi meiden! Ik heb ook de email gekregen, maar helaas niet aangenomen :( , had er wel echt veel zin in, maar wellicht volgend jaar weer proberen!

aahw nee wat balen :( Zeker volgend jaar opnieuw proberen inderdaad! Je droom achterna blijven gaan! 

Dat zeker!

• Jazmee

Linda

Ik heb net mail gehad! Positief!!! Ik ben aangenomen!! Heeeeeeeeeeeel blij!!!! :)

Gefeliciteerd Linda, wat leuk!!

• Linda

Succes voor diegene die morgen gesprek hebben!! Laat even weten hoe het ging :)

• Samantha

Lief! Dank je wel Linda. Ik mag om 11 uur, heb nu al kriebels in mijn buik! Voor de andere meiden ook succes!! Ik laat het weten. 

• Samantha

Zo, ik ben weer thuis! Ik heb totaal geen idee wat de uitkomst zal zijn. Ze hebben inderdaad een hele goede poker-face! Het gesprek ging soepel maar wel pittig! Kwamen vragen aan bod waarvan ik dacht, wat een rot vraag. Ik heb niks gehoord over wanneer de INI zal beginnen en kreeg als laatste antwoord dat het 10 werkdagen kan duren. Grrrrrr, heb een heel dubbel gevoel! 

• Charmaine

Hi allemaal ^^ Ik had vanmiddag ook mijn eindgesprek! Was heel nerveus, maar heb het idee dat het wel okay is gegaan. De tijd ging ook super snel! Aan het eind zeiden de recruiters niks over wanneer de INI start, maar alleen over dat ik binnen 10 werkdagen een mail krijg met of positief bericht en dat daar dan uitleg in staat voor de volgende stappen, of negatief bericht met een telefoonnummer die je kan bellen voor feedback. Vind het echt spannend het afwachten, maar ik probeer positief te blijven denken! 

Jullie ook succes allemaal met de selectiedagen :)

• Jazmee

Samantha

Zo, ik ben weer thuis! Ik heb totaal geen idee wat de uitkomst zal zijn. Ze hebben inderdaad een hele goede poker-face! Het gesprek ging soepel maar wel pittig! Kwamen vragen aan bod waarvan ik dacht, wat een rot vraag. Ik heb niks gehoord over wanneer de INI zal beginnen en kreeg als laatste antwoord dat het 10 werkdagen kan duren. Grrrrrr, heb een heel dubbel gevoel! 

Spannend! Ik had precies hetzelfde, een dubbel gevoel. Nu begint het lange wachten. Duimen voor je dat je aangenomen wordt!

• Samantha

Charmaine

Hi allemaal ^^ Ik had vanmiddag ook mijn eindgesprek! Was heel nerveus, maar heb het idee dat het wel okay is gegaan. De tijd ging ook super snel! Aan het eind zeiden de recruiters niks over wanneer de INI start, maar alleen over dat ik binnen 10 werkdagen een mail krijg met of positief bericht en dat daar dan uitleg in staat voor de volgende stappen, of negatief bericht met een telefoonnummer die je kan bellen voor feedback. Vind het echt spannend het afwachten, maar ik probeer positief te blijven denken!  Jullie ook succes allemaal met de selectiedagen :)

oh wat grappig! Hoe laat was jij? Ik had het gesprek met de 2 dames met lange donkere haren, jij ook? Ik ben ontzettend benieuwd, het ene moment denk ik: Nee en het andere moment denk ik: komt wel goed.. hopen dat wij snel mail krijgen! 

• Eef

Wat spannend beide!! Duimen voor een goed antwoord. Wat voor dingen vroegen ze allemaal? En hoelang duurde het ongeveer? 

Laat het weten als jullie de uitslag hebben, ik duim voor jullie! :)