KLC 2024

• Samantha

Nou, laten wij dan hopen dat het wachten zich loont ;) 

• Linda

Ik heb net mail gehad! Positief!!! Ik ben aangenomen!! Heeeeeeeeeeeel blij!!!! :)

• Nienke

Linda

Ik heb net mail gehad! Positief!!! Ik ben aangenomen!! Heeeeeeeeeeeel blij!!!! :)

Ahh super!! Gefeliciteerd Linda!! Kom in onze KLC wachtlijst groep op insta :) mn insta is nienkexplores

• Samantha

Jaaaa! Wat goed Linda, ondanks dat je er geen lekker gevoel over had! Van harte gefeliciteerd!!!!! 

Jazmee?? Jij ook Goed bericht ? 

• Jazmee

Hi meiden! Ik heb ook de email gekregen, maar helaas niet aangenomen :( , had er wel echt veel zin in, maar wellicht volgend jaar weer proberen!

• Samantha

Oh Jazmee wat jammer! Ga je nog navragen wat de reden van afwijzing is ?? Zeker volgend jaar weer proberen!!!  Wel ontzettend balen!!! Ik ben ook blij als het Dinsdag is en ik het gesprek achter de rug heb. 

• Samantha

En Ilse? Jij al bericht ???

• Linda

Nienke
    Linda

Ahh super!! Gefeliciteerd Linda!! Kom in onze KLC wachtlijst groep op insta :) mn insta is nienkexplores

Jaaa ik heb je een berichtje gestuurd!! Thanks :)

• Linda

Samantha

Jaaaa! Wat goed Linda, ondanks dat je er geen lekker gevoel over had! Van harte gefeliciteerd!!!!!  Jazmee?? Jij ook Goed bericht ? 

Jaaa dankjewel!!! Zeg dat wel, het is dus zo moeilijk in te schatten en je moet echt afwachten maar ben heeel blij!!!!

• Linda

Jazmee

Hi meiden! Ik heb ook de email gekregen, maar helaas niet aangenomen :( , had er wel echt veel zin in, maar wellicht volgend jaar weer proberen!

aahw nee wat balen :( Zeker volgend jaar opnieuw proberen inderdaad! Je droom achterna blijven gaan!