KLC 2024

• Samantha

Morgen weer een nieuwe week dames! Hopelijk dan het verlossende mailtje ????????

• Jazmee

Samantha

Morgen weer een nieuwe week dames! Hopelijk dan het verlossende mailtje ????????

Jaa! Morgen is het 5 werkdagen geleden, dus vanaf dan zouden ze de email kunnen sturen

• Linda

Ik hoop het!!!! Blijft spannend hahaha

• Samantha

Ik duim voor jullie! Ik ben ontzettend benieuwd.. Vandaag zou een mooie dag wezen ????????

• Eef

Spannend meiden!! Hopelijk krijgen jullie de komende dagen goed nieuws☺️

Zijn er meer meiden die 5 maart de selectiedag hebben? Ik ben nu bezig met het voorbereiden van de pitch, ben benieuwd wat jullie daarin allemaal verteld hebben. Moeilijk om niet in herhaling te vallen met je videopitch, en 1,5 minuut is ook zo kort!!! 

• Samantha

Hi Eef, 

tijdens de pitch kan je vertellen waar je 1e proffesionele pad begin, oftewel je eerste werkgever en wat je daar hebt gedaan en geleerd! Wellicht nog een werkgever en wat je daarvan hebt geleerd en vooral hebt toegevoegd. Vertel wat je sterkte kanten daarin waren en vertel ook zeker een mindere kant van jezelf! Dat toont aan dat je zelfreflectie hebt. Blijf vooral lachen en wees enthousiast! Zorg ook dat je goed weet waar klc voor staat en waarom jij daar deel van wilt uitmaken. Klinkt ingewikkeld maar valt mee! Oefen een beetje zodat jij echt wat te vertellen hebt.  

liefs! 

• Eef

Lief dankjewel Samantha!!!! ☺️ 

• Samantha

Duurt lang meiden!!!! ????

• Samantha

.

Post was bewerkt op 20 februari 2024 21:27 door Samantha

• Linda

Samantha

Duurt lang meiden!!!! ????

Jaa zeg dat wel haha! Nog steeds geen nieuws helaas