KLC 2024

• Samantha

Oh meiden! Wat een spanning… nu afwachten. Ik hoop voor jullie dat de mail snel binnenkomt. Jullie hebben het nu achter de rug, enigszins ook wel een opluchting? Ik ben ontzeggend benieuwd en duim voor jullie! Ik denk inderdaad dat je hier niet echt op kan voorbereiden behalve wellicht voorbeelden bedenken. 

• Linda

Dus ben niet de enige die het een pittig gesprek vond, bij jullie dus ook al een pokerface! Ik krijg er nu zelf een slecht gevoel over aaaaaah. Nu denk ik van ik had zoveel meer kunnen zeggen om mijn competenties aan te tonen. En omdat ze bij mij niets hebben gezegd over wanneer eventueel de INI zou starten denk ik ook van ohnee. Maarja is altijd achteraf haha. Nu hopen dat het alsnog voldoende was :)

• Samantha

@Linda, ik snap je gevoel! Hou vertrouwen, het zegt echt niks dat ze er bij jou niet over begonnen. Ik hoop wel dat je snel bericht krijgt, dit is echt zenuwslopend! 

• Linda

Bedankt voor je lieve woorden Samantha! Ik zit nog steeds vol spanning te wachten en mijn mailbox te refreshen. Hopelijk gaat het bij mij ook snel en weet ik gauw meer :)

• Samantha

Ik snap je! Ik ben ook continu aan het kijken of jullie gereageerd hebben, ben zo ontzettend benieuwd!!!  

• Linda

Hier nog geen mail gehad. Dus nog spannend :) Ilse en Jazmee, hoe gaat het bij jullie? 

• Jazmee

Linda

Hier nog geen mail gehad. Dus nog spannend :) Ilse en Jazmee, hoe gaat het bij jullie? 

Ik heb ook nog geen email gehad, hetzelfde hier, ben regelmatig aan het kijken op mijn email :)

• Ilse

Jazmee
    Linda

Ik heb ook nog geen email gehad, hetzelfde hier, ben regelmatig aan het kijken op mijn email :)

Ik heb ook nog niks gehoord haha dus we blijven duimen :)

• Samantha

Ohhhh wat spannend! Misschien is het gezegde waar? Geen nieuws is goed nieuws ????? had wel fijn geweest een mailtje voor het weekend !

• Samantha

Ohhhh wat spannend! Misschien is het gezegde waar? Geen nieuws is goed nieuws ????? had wel fijn geweest een mailtje voor het weekend !