KLC 2024

• Samantha

Succes!! Ben heel benieuwd, laten jullie even weten hoe het is gegaan? ????

• Jazmee

Bedankt! Ik laat het weten!

• Ilse

Ik ben morgen ook weer aan de beurt! Jullie ook veel succes dames!

• Linda

Dankjewel! Jullie ook succes allemaal. Vindt het spannend maar hopelijk gaat het goed en kan ik genoeg voorbeelden benoemen :)

• Eef

Ik heb al mail dat ik op selectiedag mag komen!! Na 2 weken al, echt heel snel. Ik ben 5 maart aan de beurt! Hebben jullie tips? ☺️

• Samantha

Succes meiden!! 

@Eef, wat snel!! super fijn ook. De tip die ik je kan meegeven is: wees jezelf, ontspan en klets gezellig mee, blijven lachen en bereid je pitch een beetje voor! Verwoordt goed waarom jij bij KLC wilt, wie jij bent en wat jij kan toevoegen( je sterke punten en ook een min punt van jezelf ) .  Dan komt het vast goed! Succes ..???? 

• Jazmee

Hi iedereen! Ik heb mijn gesprek zojuist gehad. Het is heel moeilijk om aan te voelen van de recruiters hoe je het hebt gedaan. Wat er waarschijnlijk al gezegd is, weet voorbeelden te noemen van een paar competenties, maar op de “doorvraag” vragen kan je je niet echt voorbereiden heb ik het idee. Als je in het begin bij het voorstellen al een paar competenties noemt (waar je dan ook al voorbeelden bij bedacht hebt) dan gaan ze daar ook op door.. Nu is het even afwachten op de email, spannend!

• Linda

Hallooo,

Nou ik vond het mega spannend. De recruiters hadden een pokerface. Ik weet niet of het goed ging want had soms voor mijn gevoel geen goede voorbeelden …. Ze zeiden als het positief is dan krijg ik binnen 5-10dagen een mail en als het negatief is ook maar dan staat er in de mail een nummer die ik kan bellen maar dat duurt even voor je contact kan opnemen omdat ze wat druk zijn. Is dat slecht dat ze dat zo zegt tegen mij? Hebben meer mensen dat te horen gekregen? Voelt zo negatief pffff

Ze vroegen aan het eind of ik nog vragen had maar verder vertelden ze zelf niets over de INI en dergelijke. Ik heb het gevoel dat ze daar dan wel over beginnen mochten ze een goed gevoel hebben….

• Jazmee

Linda

Hallooo, Nou ik vond het mega spannend. De recruiters hadden een pokerface. Ik weet niet of het goed ging want had soms voor mijn gevoel geen goede voorbeelden …. Ze zeiden als het positief is dan krijg ik binnen 5-10dagen een mail en als het negatief is ook maar dan staat er in de mail een nummer die ik kan bellen maar dat duurt even voor je contact kan opnemen omdat ze wat druk zijn. Is dat slecht dat ze dat zo zegt tegen mij? Hebben meer mensen dat te horen gekregen? Voelt zo negatief pffff Ze vroegen aan het eind of ik nog vragen had maar verder vertelden ze zelf niets over de INI en dergelijke. Ik heb het gevoel dat ze daar dan wel over beginnen mochten ze een goed gevoel hebben….

Ik had dat dus ook dat ze dat aan het einde zeiden tegen mij, ik denk dan dat het iets standaard is wat ze erbij moeten zeggen.. Ze zeiden bijvoorbeeld ook bij mij dat ik rekening moest houden met dat de INI pas in het 3de/4de kwartaal van dit jaar plaats kan vinden

Toen ik net bij Transavia begon had ik een introductie dag voordat de INI begon, dus ik denk dat KLC ook wel zoiets heeft en op die dag dan meer over de INI wordt verteld.

• Ilse

Het was inderdaad een pittig gesprek waarbij je veel voorbeelden moest benoemen. Vooral vervelend dat de recruiters een goede pokerface hadden, want ik weet nu echt niet of het gesprek goed of slecht ging.. Ik hoop dat we snel meer horen want ik ben echt benieuwd!