KLC 2024

• Cyn

Wat leuk om te horen! Gefeliciteerd meiden. Spannend Jazmee dat je al zo snel je 2e gesprek hebt, maar gaat vast en zeker goedkomen! Alvast heel veel succes voor het 2e gesprek allemaal :) 

• Linda

Yesssss wat leuk om te horen! Gefeliciteerd :) Ik ben er ook de 13de voor het tweede gesprek, moet in de middag! 

• Nienke

Gefeliciteerd meiden!! Heel veel succes gewenst alvast :) 

Hou ons op de hoogte!!

• Samantha

Wat leuk!!! Gefeliciteerd ook Jazmee, welke tijd was jij er? Misschien heb ik je wel gezien. Waren er nog veel afvallers bij jou? En wat fijn al de 13e!!!

• Jazmee

Hi meiden, 

Ja het blijft wel spannend, maar kan ook niet wachten tegelijkertijd! Ik heb mijn gesprek om 10:00 aankomende dinsdag. Ik was er afgelopen dinsdag om 8:30 tot 10:00 ongeveer volgens mij. Uhm in mijn groepje van 4 bij de pitch ronde viel er 1 af, maar van een andere groep van de pitch ronde hoorde ik dat er 2 afgevallen waren. Ook succes voor iedereen die ook nog voor de 2de selectiedag gaat, moet vast goedkomen! Mijn groepje bij de pitch was als 1 van de eerste die dag, dus ik denk dat er daarom nog plek was voor volgende week, echt fijn!

• Samantha

Jij was dus lekker vroeg! En zo te horen aardig wat kandidaten die door waren, dat was tussen 11 en 2 wel anders. Daar waren groepjes van 3 en 4, in de groepjes van 3 vielen er steeds 2 af en in de groepjes van 4 ook. Ik kan niet wachten tot de 27e!!!  Ik ben ook heel benieuwd naar de rest van de dames. 

• Samantha

Jij was dus lekker vroeg! En zo te horen aardig wat kandidaten die door waren, dat was tussen 11 en 2 wel anders. Daar waren groepjes van 3 en 4, in de groepjes van 3 vielen er steeds 2 af en in de groepjes van 4 ook. Ik kan niet wachten tot de 27e!!!  Ik ben ook heel benieuwd naar de rest van de dames. 

• Edb

Hoi,

Leuk om mee te lezen. En gefeliciteerd voor degene die al zijn aangenomen! 

Vraagje: Hoe snel na de CV-selectie moet je de motivatievideo inleveren?  

Alvast Bedankt!

E

Post was bewerkt op 8 februari 2024 20:13 door Edb

• Samantha

Edb

Hoi, Leuk om mee te lezen. En gefeliciteerd voor degene die al zijn aangenomen!  Vraagje: Hoe snel na de CV-selectie moet je de motivatievideo inleveren?   Alvast Bedankt! E

Hoi Edb,

Ik geloof dat het een binnen een week verstuurd moet worden als er gevraagd wordt om een video.  Heb je al gesolliciteerd?

groetjes, 

• Nienke

Succes iedereen die morgen gesprekken heeft!!