KLC 2024

• Samantha

Linda

Heel veel succes voor de meiden die morgen selectiedag hebben! :)

wat lief! Dank je wel Linda. De overige dames, succes! Wellicht zie ik jullie vandaag wel. 

• Cyn

Nog succes gewenst voor de meiden die vandaag er zijn of moeten! Laten jullie ons weten hoe het is gegaan? :) 

• Britt

Ik ben heel benieuwd hoe het bij de groep van 12u is gegaan. Zijn jullie door? 

• Samantha

Hoi Dames,

Ik ben net thuis! het was zenuwslopend. Ontzettend veel sollicitanten en toch ook aardig wat afvallers! Het waren fijne gesproken en aardige recruiters.. ze stellen je op het gemak. Ik ben door!!  27-2 is mijn laatste gesprek. Ik ben ontzettend blij! Volgens mij was ik wel 1 van de oudste maar voelde mij er helemaal bij horen, ontzettend leuk!

• Britt

Samantha

Hoi Dames, Ik ben net thuis! het was zenuwslopend. Ontzettend veel sollicitanten en toch ook aardig wat afvallers! Het waren fijne gesproken en aardige recruiters.. ze stellen je op het gemak. Ik ben door!!  27-2 is mijn laatste gesprek. Ik ben ontzettend blij! Volgens mij was ik wel 1 van de oudste maar voelde mij er helemaal bij horen, ontzettend leuk!

Wat goed, gefeliciteerd! 

• Samantha

Dank je wel!!! Heb ik jou vanmorgen gezien Britt of was dat weer een andere Britt ?????

• Britt

Samantha

Dank je wel!!! Heb ik jou vanmorgen gezien Britt of was dat weer een andere Britt ?????

jaa, dat was ik inderdaad! 

• Samantha

Wat leuk!!! Jij was ook door toch? En als ik heb mij goed herinner, jij moet ook de 27e weer terug komen? 

• Britt

Samantha

Wat leuk!!! Jij was ook door toch? En als ik heb mij goed herinner, jij moet ook de 27e weer terug komen? 

Jaa ik ben ook door! En ben er ook de 27e. Wie weet tot dan!

• Jazmee

Cyn

Nog succes gewenst voor de meiden die vandaag er zijn of moeten! Laten jullie ons weten hoe het is gegaan? :) 

Hoi Cyn,

Ik had gisteren ook mijn 1ste selectiedag, ik ben ook door naar de 2de selectiedag, super blij! Die van mij is al 13 februari :)