KLC 2024

• Britt

Samantha
    Britt
    Samantha

Je kan er inderdaad niks op uitmaken, ik vond het echt wel een pittig gesprek met vragen waar ik niet direct antwoord op kon geven, uiteraard wel gedaan maar moest ook echt wel even denken.  Ik vindt het wachten zo zenuwslopend, als je het weet dan kan je weer verder.  @Jazmee ik ben ook benieuwd of jij contact hebt gehad. @Ilse ben je ook aangenomen of??  En @Britt hoe ging het vandaag? 

Ik heb vandaag echt precies hetzelfde ervaren als jij zo te horen. Gemengde gevoelens en echt geen idee wat de uitkomst zal zijn. 

ah gelukkig! Dan ben ik niet de enige. Had jij ook 2 dames?  Ik vond dit toch pittiger dan de 1e selectie dag. 

Ja, ik had ook twee dames. En dit was inderdaad een stuk pittiger! 

• Samantha

Eef

Wat spannend beide!! Duimen voor een goed antwoord. Wat voor dingen vroegen ze allemaal? En hoelang duurde het ongeveer?  Laat het weten als jullie de uitslag hebben, ik duim voor jullie! :)  

Hi Eef, 

het gesprek duurde een half uurtje, het vliegt echt voorbij. Ze gaan dieper in op wat jij hebt aangegeven bijv: kan je uitleggen waarom Jij stressbestendig bent?  Heb je ooit in een situatie gezeten dat je zelfstandig een beslissing moest nemen. Wat is jouw motivatie om hier te willen werken enz enz, en de antwoorden die jij geeft daar gaan ze dieper op in. 

• Eef

Spannend zeg! Kan me voorstellen dat het heel pittig is. Wanneer kan je de uitslag verwachten??

Ik ben ook al mega nerveus voor komende dinsdag!

• Samantha

Eef

Spannend zeg! Kan me voorstellen dat het heel pittig is. Wanneer kan je de uitslag verwachten?? Ik ben ook al mega nerveus voor komende dinsdag!

Goedemorgen,

ja het is redelijk spannend maar als je je een beetje voorbereid dan moet het lukken! De recruiters zijn ontzettend aardig en proberen je enorm op je gemak te stellen. Je weet alleen niet wat ze zoeken en of ze een bepaalde “klik” Met je hebben! Dat maakt het spannend, je kan echt niets van hun aflezen. Ik ben continu in mijn mail aan het kijken tegen beter weten in, maar ben ontzettend benieuwd! 

• Samantha

Goedemorgen Lady's! 

weer een nieuwe week! @Jazmee, hoe was jouw gesprek gegaan voor KLC grond ?? Ben heel benieuwd! 

@Charmaine, morgen mag jij eindelijk! 

@Ilse, ik ben heel benieuwd of jij bent aangenomen? 

@de rest van de dames, hoe gaat het ermee? 

• Jazmee

Samantha

Goedemorgen Lady's!  weer een nieuwe week! @Jazmee, hoe was jouw gesprek gegaan voor KLC grond ?? Ben heel benieuwd!    @Charmaine, morgen mag jij eindelijk!  @Ilse, ik ben heel benieuwd of jij bent aangenomen?    @de rest van de dames, hoe gaat het ermee? 

Goedemorgen! 

Het gesprek was goed gegaan, het bestond uit een Engels voorstel rondje, een groepsopdrachtje en tot slot een kort gesprek. Ik heb gelijk de dag erna een belletje gekregen dat ik ben aangenomen, erg blij mee!

Succes voor degene die morgen een selectiedag hebben!

Hoe staat het met degene die nog een email moeten afwachten, al iets gehoord??

• Charmaine

Samantha

Goedemorgen Lady's!  weer een nieuwe week! @Jazmee, hoe was jouw gesprek gegaan voor KLC grond ?? Ben heel benieuwd!    @Charmaine, morgen mag jij eindelijk!  @Ilse, ik ben heel benieuwd of jij bent aangenomen?    @de rest van de dames, hoe gaat het ermee? 

Hi Samantha ☺️ ik heb vorige week het eindgesprek al gehad! Maar ik wacht nu in spanning af op het mailtje met de uitslag. Ik laat het weten zodra ik de mail heb ontvangen!  

• Samantha

@Jazmee, wat goed!! Super gefeliciteerd.. ik begrijp dat je blij bent, ik had het ook niet anders verwacht.  Ik heb nog geen mail gehad en ik hoop stiekem op vandaag! 

@charmaine,  was jij ook de 27e aanwezig voor je eindgesprek? Ik was er om 11 uur! 

• Charmaine

Samantha

@Jazmee, wat goed!! Super gefeliciteerd.. ik begrijp dat je blij bent, ik had het ook niet anders verwacht.  Ik heb nog geen mail gehad en ik hoop stiekem op vandaag!    @charmaine,  was jij ook de 27e aanwezig voor je eindgesprek? Ik was er om 11 uur! 

Ja klopt, ik was de 27e om 13:00 uur maar denk dat we elkaar dan net misgelopen zijn haha

• Samantha

Ah wat jammer!  Maar dan wachten wij dus op dezelfde mail ????. Ik ben heel erg benieuwd wanneer die komt! Heb jij er een goed gevoel over ??