KLC 2024

• Jazmee

Samantha

@Jazmee, wat goed!! Super gefeliciteerd.. ik begrijp dat je blij bent, ik had het ook niet anders verwacht.  Ik heb nog geen mail gehad en ik hoop stiekem op vandaag!    @charmaine,  was jij ook de 27e aanwezig voor je eindgesprek? Ik was er om 11 uur! 

Dankjewel!!

Spannend!

• Charmaine

Samantha

Ah wat jammer!  Maar dan wachten wij dus op dezelfde mail ????. Ik ben heel erg benieuwd wanneer die komt! Heb jij er een goed gevoel over ?? 

Ik had op de dag zelf tijdens het gesprek en erna een goed gevoel en voelde me heel positief. Maar door het afwachten op die mail ga ik soms piekeren en twijfelen, echt vervelend haha. Maar ik probeer zo veel mogelijk te denken aan dat positieve gevoel wat ik vorige week had en hopelijk klopt het. En heb jij er een goed gevoel over dan?

• Samantha

Charmaine
    Samantha

Ah wat jammer!  Maar dan wachten wij dus op dezelfde mail ????. Ik ben heel erg benieuwd wanneer die komt! Heb jij er een goed gevoel over ?? 

Ik had op de dag zelf tijdens het gesprek en erna een goed gevoel en voelde me heel positief. Maar door het afwachten op die mail ga ik soms piekeren en twijfelen, echt vervelend haha. Maar ik probeer zo veel mogelijk te denken aan dat positieve gevoel wat ik vorige week had en hopelijk klopt het. En heb jij er een goed gevoel over dan?

ik begrijp je helemaal! Het gesprek verliep inderdaad soepel maar omdat je geen hoogte kan krijgen van de Recruiters vindt ik het heel lastig inschatten! Ik heb een dubbel gevoel.. ik blijf positief maar ik hoop dat ze ons snel uit onze “lijden” verlossen :) .. 

• Eef

Spannend beide!! Hopelijk krijgen jullie morgen je antwoord. Ik ben morgen om 12:00 aan de beurt voor de eerste selectieronde.. spannend!!!

• Charmaine

Eef

Spannend beide!! Hopelijk krijgen jullie morgen je antwoord. Ik ben morgen om 12:00 aan de beurt voor de eerste selectieronde.. spannend!!![/quote

Succes morgen, je kan het ! :D

• Jazmee

Eef

Spannend beide!! Hopelijk krijgen jullie morgen je antwoord. Ik ben morgen om 12:00 aan de beurt voor de eerste selectieronde.. spannend!!!

Succes!

• Samantha

Oh wat spannend Eef! Komt helemaal goed. Rustig blijven, glimlachen, duidelijk aangeven wie jij bent en waarom en dan is het appeltje eitje ;) succes!!!

• Linda

Eef

Je kan het! Ben jezelf en laat je enthousiasme zien. Benoem vooral je goede kwaliteiten en waarom KLC :) Komt helemaal goed! 

• Eef

Hi meiden,

Ik ben door!!!!

Het was zo spannend. In de groep voor mij vielen er 6 van de 8 af. Werd daar echt super onzeker van!

Mijn tips voor degene die moeten: het draait vooral om je enthousiasme en je motivatie. Dat was ook bij alle afvallers de reden dat dit niet voldoende was. Dus zorg dat je dat goed overbrengt!

Ik heb 26 maart het 2e gesprek, spannend!!

Hebben de andere meiden al iets gehoord?

• Samantha

Hi Eef,

wat goed!!!!! Super gefeliciteerd.. er vallen er inderdaad steeds meer af, dat viel mij ook op. Ik heb nog steeds niks gehoord ( duurt lang ) ik denk de andere meiden ook nog niet ?? 

tip voor over 3 weken: blijf enthousiast en bedenk voorbeelden waarin je aangeeft dat je zelfstandig kan handelen( zelf beslissingen kan maken )  wat jouw motivatie is ( vragen ze weer naar ) of je stress situaties heb ervaren en welke, hoe reageerde je daar op ..  nu lekker genieten, je bent op de helft! ;)