KLC 2024

• Jazmee

Eef

Hi meiden, Ik ben door!!!! Het was zo spannend. In de groep voor mij vielen er 6 van de 8 af. Werd daar echt super onzeker van! Mijn tips voor degene die moeten: het draait vooral om je enthousiasme en je motivatie. Dat was ook bij alle afvallers de reden dat dit niet voldoende was. Dus zorg dat je dat goed overbrengt! Ik heb 26 maart het 2e gesprek, spannend!! Hebben de andere meiden al iets gehoord?

Gefeliciteerd!! Oh wauw. Wat leuk, veel succes voor het 2e gesprek alvast!!

• Charmaine

Ik heb net de mail met de uitslag ontvangen en ik ben aangenomen !!!???? Ben echt mega blij! 

• Linda

Charmaine

Ik heb net de mail met de uitslag ontvangen en ik ben aangenomen !!!???? Ben echt mega blij! 

jeeej wat leuk!! Gefeliciteerd :) We hebben een instagroep. Ik kan je toevoegen als je wilt :)

• Charmaine

Linda
    Charmaine

jeeej wat leuk!! Gefeliciteerd :) We hebben een instagroep. Ik kan je toevoegen als je wilt :)

Ja dat zou fijn zijn ! M'n insta is Charmaine.2405

• Samantha

Ik heb zojuist ook de mail ontvangen en ik ben helaas niet aangenomen! @charmaine, van harte gefeliciteerd!!!!! 

• Charmaine

Samantha

Ik heb zojuist ook de mail ontvangen en ik ben helaas niet aangenomen! @charmaine, van harte gefeliciteerd!!!!! 

Aah wat jammer Samantha :( ga je het volgend jaar opnieuw proberen?

• Samantha

Ik ga bij de “grote” KLM een sollicitatie starten, wie niet waagt ;). Ik ga Dinsdag even bellen voor Feedback 

• H

Weet iemand of je tegelijkertijd bij KLC en KLM mag solliciteren?

Ik sta in de file voor een selectiedag bij KLC maar nu de vacature bij KLM ook openstaat…

• Linda

Eva123

Weet iemand of je tegelijkertijd bij KLC en KLM mag solliciteren? Ik sta in de file voor een selectiedag bij KLC maar nu de vacature bij KLM ook openstaat…

Weet ik niet, maar kan me voorstellen dat ze wel aan je motivatie kunnen gaan twijfelen hierdoor. Omdat het toch wel 2 verschillende dingen zijn.

• Linda

Nee je mag niet bij KLC en KLM solliciteren, dat staat in de veelgestelde vragen op de carrière site. Na afwijzing moet je ook minimaal 1 jaar wachten voor je opbieuw mag solliciteren :(