KLC 2024

• Linda

Samantha

Ik heb zojuist ook de mail ontvangen en ik ben helaas niet aangenomen! @charmaine, van harte gefeliciteerd!!!!! 

Aaah nee wat jammer Samantha! Hopelijk heb je iets aan de feedback inderdaad. En als het een grote droom is gewoon volgende keer nog eens proberen :)

• Lisa2009

Linda

Nee je mag niet bij KLC en KLM solliciteren, dat staat in de veelgestelde vragen op de carrière site. Na afwijzing moet je ook minimaal 1 jaar wachten voor je opbieuw mag solliciteren :(

Nee dit is niet meer zo, ik heb hier zelf ook over gemaild en je mag gewoon bij beide solliciteren. tegenwoordig.

• Jazmee

Charmaine

Ik heb net de mail met de uitslag ontvangen en ik ben aangenomen !!!???? Ben echt mega blij! 

Gefeliciteerd!!

• Jazmee

Samantha

Ik heb zojuist ook de mail ontvangen en ik ben helaas niet aangenomen! @charmaine, van harte gefeliciteerd!!!!! 

Ahh wat jammer!!

• Jazmee

Samantha

Ik ga bij de “grote” KLM een sollicitatie starten, wie niet waagt ;). Ik ga Dinsdag even bellen voor Feedback 

Veel succes met je sollicitatie bij KLM Samantha!

• Britt

Gefeliciteerd meiden! Ik ben helaas afgewezen vandaag :(

• Samantha

Britt

ah nee Britt! Dat had ik echt niet verwacht. Ga je ook de “grote” KLM proberen ?? 

• Linda

Lisa2009
    Linda

Nee je mag niet bij KLC en KLM solliciteren, dat staat in de veelgestelde vragen op de carrière site. Na afwijzing moet je ook minimaal 1 jaar wachten voor je opbieuw mag solliciteren :(

Nee dit is niet meer zo, ik heb hier zelf ook over gemaild en je mag gewoon bij beide solliciteren. tegenwoordig.

Oooh dat doen ze goed! Nou dan zou ik zeker KLM proberen Samantha! :)

• Eef

Wat jammer Samantha!!! Heb zo voor je lopen duimen. Idd gewoon bij KLM proberen, misschien had het zo moeten zijn!

Gefeliciteerd Charmaine!! Hopelijk mag je optijd aan de ini beginnen!!

Ik las gister dat als je sollicitatie bij klc loopt je wel bij KLM kan solliciteren, maar wanneer je voor KLM op gesprek mag komen, je sollicitatie bij KLC automatisch wordt ingetrokken. 

• Britt

Samantha
    Britt

ah nee Britt! Dat had ik echt niet verwacht. Ga je ook de “grote” KLM proberen ?? 

ja helaas, en wat jammer ook voor jou! Ja ik ga ook een poging wagen!