KLC 2024

• Samantha

Britt
    Samantha
    Britt

Gefeliciteerd meiden! Ik ben helaas afgewezen vandaag :(

ah nee Britt! Dat had ik echt niet verwacht. Ga je ook de “grote” KLM proberen ?? 

ja helaas, en wat jammer ook voor jou! Ja ik ga ook een poging wagen! 

gelijk heb je! Misschien zien wij elkaar daar dan weer een keer. Laat je even weten of je wat hoort van deze sollicitatie ? 

@ de rest van de dames, succes en heel veel plezier !!!????

• Cynthia

Eef

Wat jammer Samantha!!! Heb zo voor je lopen duimen. Idd gewoon bij KLM proberen, misschien had het zo moeten zijn!   Gefeliciteerd Charmaine!! Hopelijk mag je optijd aan de ini beginnen!!   Ik las gister dat als je sollicitatie bij klc loopt je wel bij KLM kan solliciteren, maar wanneer je voor KLM op gesprek mag komen, je sollicitatie bij KLC automatisch wordt ingetrokken.   

Hoi Eef, 

Ik volg dit forum al een tijdje en las jouw berichtje. Zou ik mogen vragen waar je gelezen hebt dat je sollicitatie bij KLC ingetrokken wordt als je bij KLM op gesprek mag komen?

En alvast succes met je 2e gesprek eind maart!

Groetjes, 

Cynthia 

• Britt

Samantha
    Britt
    Samantha
    [...]

ah nee Britt! Dat had ik echt niet verwacht. Ga je ook de “grote” KLM proberen ?? 

ja helaas, en wat jammer ook voor jou! Ja ik ga ook een poging wagen! 

gelijk heb je! Misschien zien wij elkaar daar dan weer een keer. Laat je even weten of je wat hoort van deze sollicitatie ?    @ de rest van de dames, succes en heel veel plezier !!!????

ja wie weet, ik houd je op de hoogte! 

• Lon

Hi allemaal, 

ik ben na mijn videomotivatie in de talentpool geplaatst. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit duurt voor dat je wordt uitgenodigd voor de 1e selectiedag? 

Bedankt alvast!

• Eef

Cynthia
    Eef

Wat jammer Samantha!!! Heb zo voor je lopen duimen. Idd gewoon bij KLM proberen, misschien had het zo moeten zijn!   Gefeliciteerd Charmaine!! Hopelijk mag je optijd aan de ini beginnen!!   Ik las gister dat als je sollicitatie bij klc loopt je wel bij KLM kan solliciteren, maar wanneer je voor KLM op gesprek mag komen, je sollicitatie bij KLC automatisch wordt ingetrokken.   

Hoi Eef,  Ik volg dit forum al een tijdje en las jouw berichtje. Zou ik mogen vragen waar je gelezen hebt dat je sollicitatie bij KLC ingetrokken wordt als je bij KLM op gesprek mag komen? En alvast succes met je 2e gesprek eind maart! Groetjes,  Cynthia 

Hi,

ja zeker! Ik las een comment van een meisje die KLC had gebeld met deze vraag, en dat dit het antwoord was. Je zou altijd voor de zekerheid nog kunnen nabellen natuurlijk! 

• Eef

Lon

Hi allemaal,  ik ben na mijn videomotivatie in de talentpool geplaatst. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit duurt voor dat je wordt uitgenodigd voor de 1e selectiedag?    Bedankt alvast!

Bij mij duurde het 10 dagen, maar er zijn ook mensen die 3 maanden hebben gewacht. Dit is wel al weer een tijdje terug dus duimen dat je snel een uitnodiging krijgt! ☺️

• Anna2

Cyn

Zorg dat je wat voorbeelden bij de competenties, zowel positief als negatief, kan beschrijven. Je wordt heel erg doorgevraagd op de situaties die jij verteld. Daarnaast zorg dat je motivatie krachtig en helder is. 

ze nemen natuurlijk niet de 1e de beste aan,aan boord is door de jaren best wel een hoop veranderd(publiek)

het zijn niet de 60er jaren.

Pats verveelt nooit al kom je er jaren

• Linda

Lon

Hi allemaal,  ik ben na mijn videomotivatie in de talentpool geplaatst. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit duurt voor dat je wordt uitgenodigd voor de 1e selectiedag?    Bedankt alvast!

Ik had begin november gesolliciteerd en kreeg eind december de mail dat ik me in kon inschrijven voor een selectie dag, die had ik dan eind januari :)

• Vitani

Hi allemaal! Ik had gesolliciteerd bij KLM maar helaas ben ik afgevallen bij de serious game.

Nu heb ik net mijn sollicitatie verstuurd aan Cityhopper. Hoe lang duurde het voordat jullie een eerste antwoord hadden (op je CV en brief?)

• Misstravel

Vitani

Hi allemaal! Ik had gesolliciteerd bij KLM maar helaas ben ik afgevallen bij de serious game.   Nu heb ik net mijn sollicitatie verstuurd aan Cityhopper. Hoe lang duurde het voordat jullie een eerste antwoord hadden (op je CV en brief?)

Wat jammer zeg! Ik heb je al die tijd vaak zien reageren op het andere forum. Maar KLC is ook een super leuke optie en uiteindelijk kom je ook gewoon bij KLM terecht. Bij mij ging het allemaal vrij rap. Ik solliciteerde en binnen 2 dagen kon ik mn afspraak maken voor de selectiedag. Wellicht dat dit nu iets langer duurt.

Ik ben eerder bij KLM en KLC afgewezen maar uiteindelijk is het nu toch gelukt. Ik gun jou hetzelfde en hopelijk kun je iets met de feedback van KLM.