SamanthaJazmeeSamanthaHallo Dames, wat leuk om een actueel topic te volgen betreft de solicitaties! Ik mag 6 Februari naar de Selectiedag komen, super spannend! De dames van 23 -1 ( gisteren) hebben jullie al reactie gekregen of jullie door zijn naar de volgende ronde? En… de grote vraag! Hebben jullie tips? Ik moet zeggen dat ik het redelijk lastig vindt om een “pitch” voor te bereiden, hoe je zelf te presenteren. Ik hoop dat gisteren een leuke dag hebben gehad en uiteraard door zijn naar de volgende ronde. Laten wij elkaar dan ook vooral aanmoedigen . Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en eventuele ervaringen. Groetjes Sam
Hallo Samantha, ik heb ook 6 februari mijn 1ste selectiedag, welke tijd heb jij gekozen? Wellicht zie ik je daar! Alvast succes met de voorbereidingen!
. Hi Jazmee, wat leuk! Ik mag om 12:00 uur. En jij? Wellicht zien wij elkaar, zou leuk wezen! Verder ben ik best benieuwd naar jullie leeftijd? En is dit een carriereswitch of iets waar jullie al langer mee bezig zijn? .ik zal beginnen ik ben 36 jaar en voor mij is het een Switch. Klm en het werk als stewardess zit wel al jaren in mijn gedachten, echter liep mijn carrierpad iets anders dan verwacht en heb ik nu de mogelijk om deze lang gewenste uitdaging aan te gaan.
Ik om 8:30, ik dacht dan ben ik er lekker vroeg bij . Ja! Ik ben 19 jaar oud en mijn vorige baan was ook cabin attendant maar dan bij Transavia, ik heb daar 6 maanden (1 seizoen) gevlogen, naar mijn zin gehad en ik heb ook nog een contract aangeboden gekregen voor mijn 2de seizoen, alleen wil ik heel graag de switch maken naar KLC. Moedig dat je deze switch maakt Samantha!