KLC 2024

• Nienke

Linda
    Nienke
    Linda
    [...]

13 februari in de middag en jij? Dus nog even goed voorbereiden tot die tijd :)

Ik mag komende dinsdag al! Dus ben druk met voorbereiden - maar ik vind het wel lastig hoor met die voorbeelden! Was de rest van je groepje trouwens ook door?

Ja dat geloof ik haha, vindt het ook best spannend hoor! Laat even weten hoe het is gegaan! Heel veel succes in ieder geval! Je kan het!   Ja alleen een jongen niet die voor tui vloog. ik met een andere meid en jongen zijn wel door :)

Super lief, dankjewel! Zal ik doen! Jij ook succes met de voorbereiding!!

En wat leuk! Dus die jongen die voor Transavia vloog wel door?

• Nienke

Linda
    Nienke
    Linda
    [...]

13 februari in de middag en jij? Dus nog even goed voorbereiden tot die tijd :)

Ik mag komende dinsdag al! Dus ben druk met voorbereiden - maar ik vind het wel lastig hoor met die voorbeelden! Was de rest van je groepje trouwens ook door?

Ja dat geloof ik haha, vindt het ook best spannend hoor! Laat even weten hoe het is gegaan! Heel veel succes in ieder geval! Je kan het!   Ja alleen een jongen niet die voor tui vloog. ik met een andere meid en jongen zijn wel door :)

Super lief, dankjewel! Zal ik doen! Jij ook succes met de voorbereiding!!

En wat leuk! Dus die jongen die voor Transavia vloog wel door?

• sol

Hoihoi, zijn er nog meer mensen die hebben gesolliciteerd op de KLC vacature van 23 januari?

• Samantha

sol

Hoihoi, zijn er nog meer mensen die hebben gesolliciteerd op de KLC vacature van 23 januari?

Hi Sol, 

Nee, ik heb in November gesolliciteerd en mag Dinsdag 6-2 op de selectiedagen komen. 

• sol

Samantha
    sol

Hi Sol,  Nee, ik heb in November gesolliciteerd en mag Dinsdag 6-2 op de selectiedagen komen. 

Ik bedoelde januari van dit jaar. Ik ben door naar de videoronde, maar nu vraag ik me wel af hoe lang de wachtlijst wel niet gaat zijn…

• Ilse

sol
    Samantha
    sol

Hi Sol,  Nee, ik heb in November gesolliciteerd en mag Dinsdag 6-2 op de selectiedagen komen. 

Ik bedoelde januari van dit jaar. Ik ben door naar de videoronde, maar nu vraag ik me wel af hoe lang de wachtlijst wel niet gaat zijn…

Er zit nu momenteel ongeveer 3 maanden tussen de motivatievideo en de eerste selectieronde. Het kan dus inderdaad best lang duren voordat je daadwerkelijk kunt beginnen.

• Julia

Ik had vanmiddag tweede/laatste gesprek en daar zeiden ze dat als je nu aangenomen wordt, je op z'n vroegst eind van de zomer aan de ini begint, maar dat je ook rekening moest houden met eind 2024 pas. 

• Samantha

Julia

Ik had vanmiddag tweede/laatste gesprek en daar zeiden ze dat als je nu aangenomen wordt, je op z'n vroegst eind van de zomer aan de ini begint, maar dat je ook rekening moest houden met eind 2024 pas. 

hi Julia, 

Dat duurt inderdaad nog best lang! Is het laatste gesprek goed gegaan? Wanneer krijg je de uitslag? Ik ben heel benieuwd en hoop natuurlijk op het beste voor jou! 

• Samantha

Julia

hi Julia, 

Dat duurt inderdaad nog best lang! Is het laatste gesprek goed gegaan? Wanneer krijg je de uitslag? Ik ben heel benieuwd en hoop natuurlijk op het beste voor jou! 

• Julia

Samantha
    Julia

hi Julia,  Dat duurt inderdaad nog best lang! Is het laatste gesprek goed gegaan? Wanneer krijg je de uitslag? Ik ben heel benieuwd en hoop natuurlijk op het beste voor jou! 

Ik durf het niet zo goed te zeggen eerlijk gezegd haha. Het kan echt alle kanten op. Maar ze waren wel heel aardig iig! 

Binnen 5 tot 10 werkdagen komt de uitslag. Dus ik zit non stop de mail te refreshen natuurlijk nu haha.