LindaJa de jongen van Transavia is ook door!! Hoe ging het gesprek Nienke en Julia? Hoop zo dat jullie door zijn, wat een spanning nu! . Wat voor vragen hebben jullie gekregen? En is het allemaal gelukt ze met de STAR methode te beantwoorden? Probeer me zo goed mogelijk voor te bereiden haha dus alles tips welkom.
Ik kon het echt heel moeilijk pijlen na de tijd!! ze hadden echt pokerface!!
Ik had ongeveer 10 voorbeelden uitgebreid voorbereid met de STAR methode, ik denk dat ik er uiteindelijk 4 daarvan heb gebruikt om mijn competenties te beargumenteren. Maar het is wel echt een gesprek, dus als je een ervaring deelt gaan ze daar diep op in en stellen ze vragen over hoe je reageerde en wat het met je deed toendertijd. Dus je bereid het wel voor met de STAR, maar wel meer als een verhaal dan echt stap voor stap S = …, T =… enzo voorts! Verder kreeg ik trouwens als laatste vraag wat een misopvatting over mijzelf was.
Verder zeiden ze inderdaad dat de verwachting was na de zomer, en dat ik binnen 10 werkdagen iets zou horen, maaaar ik heb gister meteen al mail gehad: ik ben aangenomen!! dus super blij en ook in shock want ik had nog niet verwacht iets te horen haha.
Heeel veel succes en hou ons op de hoogte!!