KLM 2024?!!!

• SAN

Lisa2009

Ik vraag me inderdaad echt af wat een goede score voor die capaciteitentest is. Ik ben hard aan het oefenen, en zit meestal rond de 80% goed, maar wat is nou echt voldoende? Iemand die het 2 jaar geleden ook heeft geprobeerd en nog weet rond welk percentage hij/zij toen zat? Ben benieuwd, spannend hoor!!

Ik dacht dat je boven het gemiddelde van de groep moet scoren, dus 80% lijkt me genoeg! Mooie score al zeg!

• L.P

Lisa2009

Ik vraag me inderdaad echt af wat een goede score voor die capaciteitentest is. Ik ben hard aan het oefenen, en zit meestal rond de 80% goed, maar wat is nou echt voldoende? Iemand die het 2 jaar geleden ook heeft geprobeerd en nog weet rond welk percentage hij/zij toen zat? Ben benieuwd, spannend hoor!!

waar oefen jij deze toetsen? Zijn ze gratis of heb je ervoor moeten betalen? 

• Lisa2009

Lisanne
    Lisa2009

waar oefen jij deze toetsen? Zijn ze gratis of heb je ervoor moeten betalen? 

hi! Ik heb zelf een betaalde variant gekocht waar ook echt alles via filmpjes word uitgelegd, sinds ik weet dat ik hier niet zo'n ster in ben. Was redelijk prijzig. 

• Vitani

De career site is helemaal vernieuwd! Het ziet er mooi uit maar nu kan ik de info niet meer terug vinden haha

• A

Het lijkt wel of ronde 1 motivatiefbrief en CV eruit gehaald zijn? Heeft iemand hier meer informatie over?

• Vitani

Ik denk dat je die wel moet opsturen maar dat het niet wordt gezien als een officiële ‘ronde’.

Website werkt trouwens beter op de laptop, op mn telefoon kon ik niks vinden maar op de laptop is alle informatie goed te zien :) 

• Lotte

Het lijkt erop dat de brief wellicht wordt vervangen door een aantal vragen die we bij het solliciteren dan moeten beantwoorden. En dat je daarnaast dan wel je CV en diploma moet insturen, en misschien ook een losse foto. CV zal sowieso wel nodig zijn om de basiseisen te checken. Maar volgende week gaan we ontdekken hoe het precies zal gaan, spannend.

• SAN

Lotte

Het lijkt erop dat de brief wellicht wordt vervangen door een aantal vragen die we bij het solliciteren dan moeten beantwoorden. En dat je daarnaast dan wel je CV en diploma moet insturen, en misschien ook een losse foto. CV zal sowieso wel nodig zijn om de basiseisen te checken. Maar volgende week gaan we ontdekken hoe het precies zal gaan, spannend.

Heel spannend! Ik ben even lekker op vakantie maar neem mijn laptop mee :) Succes allemaal!

• Jols

Hi allemaal! 

Ik kijk er erg naar uit om te solliciteren op 4 maart, maar nu de website vernieuwd is, kan ik de vacature pagina niet meer ontdekken. Heeft iemand de juiste link?

Alvast bedankt

• SAN

Joline

Hi allemaal!  Ik kijk er erg naar uit om te solliciteren op 4 maart, maar nu de website vernieuwd is, kan ik de vacature pagina niet meer ontdekken. Heeft iemand de juiste link? Alvast bedankt

Hoi Joline, ik zie de vacature van KLC hier staan, ik denk dat die van KLM hier ook op wordt geplaatst: https://careers.klm.com/nl/jobs/?jobArea=cabin-and-cockpit