KLM 2024?!!!

• Mo64

Louise

Hoi. Het klopt toch dat ik nog 5 dagen heb na het maken van de testen, om de video pitch in te sturen (en dan wel zsm na het maken van de testen)   We willen je vragen om het video interview zo snel mogelijk op te nemen na het afronden van de tesxten en uiterlijk binnen 5 dagen''.  

Zodra je de bevestiging binnen hebt, heb je idd 5 dagen om je videopitch (3 vragen in NL en EN) in te leveren.

• KLM2025stewardess

Louise

Hoi. Het klopt toch dat ik nog 5 dagen heb na het maken van de testen, om de video pitch in te sturen (en dan wel zsm na het maken van de testen)   We willen je vragen om het video interview zo snel mogelijk op te nemen na het afronden van de testen en uiterlijk binnen 5 dagen''.  

Klopt! 

• Louise

Bedankt! En succes iedereen. 

• Louise

KLM2025stewardess
    Louise

Hoi. Het klopt toch dat ik nog 5 dagen heb na het maken van de testen, om de video pitch in te sturen (en dan wel zsm na het maken van de testen)   We willen je vragen om het video interview zo snel mogelijk op te nemen na het afronden van de testen en uiterlijk binnen 5 dagen''.  

Klopt! 

Nog even een dubbele check. Dit is dag 4 na ontvangst van de mail dat ik mag inloggen voor het maken van de testen (capaciteiten-, drijfveren- en persoonlijkheidstest). Dat is gelukt. En nu heb ik dus nog weer 5 dagen om mijn videopitch te doen. Super bedankt :0). Wil niet te laat insturen ;0) 

• Mo64

Louise
    KLM2025stewardess
    Louise

Klopt! 

Nog even een dubbele check. Dit is dag 4 na ontvangst van de mail dat ik mag inloggen voor het maken van de testen (capaciteiten-, drijfveren- en persoonlijkheidstest). Dat is gelukt. En nu heb ik dus nog weer 5 dagen om mijn videopitch te doen. Super bedankt :0). Wil niet te laat insturen ;0) 

Heb je een bericht van Randstad/KLM gekregen dat je door bent naar de videopitch? In die bevesting staat nl precies beschreven wat het exacte termijn is waarbinnen je de videopitch moet inleveren (nl 5 dagen na dat specifieke bevestigingbericht).

De videopitch is een aparte ronde, hangt niet samen met de online testen/vragenlijsten en wordt door KLM recruiters beoordeeld (terwijl de online testen/vragenlijsten door Randstad worden gescreend). 

• Louise

Ja je hebt helemaal gelijk, het staat er heel duidelijk. Ik zat zo in de flow van die testen, dat ik even dacht dat de videopitch er toch meteen achteraan moest. Haha, Tijd voor wat nachtrust ;0)

• Namenick

.

Post was bewerkt op 23 november 2024 22:11 door JdW

• MissJDK

KLM2025stewardess
    MissJDK
    KLM2025stewardess

Hi allemaal! Ik heb op 3 december mijn selectiedag! Zo leuk! Nog meer mensen hier die op 3 december mogen? Mijn vraag: zijn er mensen hier die hun selectiedag al gehad hebben en tips willen delen? Ik kijk vooral al naar het eindgesprek en wil me daarop zo goed mogelijk voorbereiden.  Voor de serious game hoor ik vooral dat je moet proberen goed samen te werken, jezelf te laten zien (maar niet teveel) en echt moet proberen elkaar te helpen. Alvast bedankt!! 

Ja ik! Ik kreeg maandag een mailtje. Retespannend???? leuk dat ik iemand heb gevonden die op dezelfde dag is uitgenodigd. Weet je al wat je aan gaat trekken enzo ? 

Ik weet het nog niet!! Jij wel? Wat is anders je instagram dan stuur ik je een berichtje, zo leuk je dan te zien! :) 

mijn instagram is jdkranenburg ????

• MissJDK

-????

• Mila

Hoi allemaal! 

Heeft er iemand ervaring met het engelse gedeelte van het cbi? Gaat dit om een kort gesprekje? Wat voor vragen hebben jullie hier ervaren? 

Succes allemaal met jullie sollicitatie!