LouiseKLM2025stewardessLouiseHoi. Het klopt toch dat ik nog 5 dagen heb na het maken van de testen, om de video pitch in te sturen (en dan wel zsm na het maken van de testen) We willen je vragen om het video interview zo snel mogelijk op te nemen na het afronden van de testen en uiterlijk binnen 5 dagen''.
Klopt!
Nog even een dubbele check. Dit is dag 4 na ontvangst van de mail dat ik mag inloggen voor het maken van de testen (capaciteiten-, drijfveren- en persoonlijkheidstest). Dat is gelukt. En nu heb ik dus nog weer 5 dagen om mijn videopitch te doen. Super bedankt :0). Wil niet te laat insturen ;0)
Heb je een bericht van Randstad/KLM gekregen dat je door bent naar de videopitch? In die bevesting staat nl precies beschreven wat het exacte termijn is waarbinnen je de videopitch moet inleveren (nl 5 dagen na dat specifieke bevestigingbericht).
De videopitch is een aparte ronde, hangt niet samen met de online testen/vragenlijsten en wordt door KLM recruiters beoordeeld (terwijl de online testen/vragenlijsten door Randstad worden gescreend).