KLM 2024?!!!

• Mo64

Mila

Hoi allemaal!    Heeft er iemand ervaring met het engelse gedeelte van het cbi? Gaat dit om een kort gesprekje? Wat voor vragen hebben jullie hier ervaren?    Succes allemaal met jullie sollicitatie!

Het Engelse deel van het cgi bestond bij mij uit een heel gezellig en tegelijkertijd óók een heel diepgaand gesprek van ongeveer een kwartier over van alles en nog wat (competenties mbv starr, relevante werkervaringen, persoonlijke zaken, toekomstvisie, etc). Als KLM CA spreek je immers heel wat Engels aan boord, waarbij je zonder problemen moet kunnen switchen tussen de verschillende talen en vooral heel flexibel moet zijn.

Het heeft dus niet zoveel zin om specifieke vragen in het Engels voor te bereiden, het is belangrijker dat je je makkelijk kunt uitdrukken over welk onderwerp dan ook en tegelijkertijd goed (dwz enthousiast, serieus, positief, eerlijk, doordacht) verbaal én nonverbaal contact blijft maken met je gesprekspartners. En dat kun je natuurlijk goed oefenen vantevoren, maar moet óók gewoon van nature in je zitten.

• Amsie

Mila

Hoi allemaal!    Heeft er iemand ervaring met het engelse gedeelte van het cbi? Gaat dit om een kort gesprekje? Wat voor vragen hebben jullie hier ervaren?    Succes allemaal met jullie sollicitatie!

mijn cbi was een half jaartje terug en bij mij was het Engelse gedeelte letterlijk een paar minuten. Ze vroegen of ik al ervaring heb in de omgang met mensen van verschillende culturen. Bij mij ging het helemaal niet diep en de recruiters gingen heel snel door naar een volgend onderwerp in het Nederlands. Als het klopt dat het bij @trolleydolley een kwartier duurde dan verschilt het dus per recruiter wat ze willen horen.

ik ben aangenomen dus zou me zeker niet druk maken over het Engelse gedeelte. 

• Daantje

Hi!

Ik ben uitgenodigd voor de selectiedag op 11 december :) Super spannend! Nog iemand die dan mag langskomen?

• Namenick

Bij mij duurde het Engelse gedeelte 2/3 minuten. De recruiters hadden een formulier met verschillende vragen waarvan ik er één kreeg gesteld. Ik kreeg dezelfde vraag als @Amsie.

Het belangrijkste is dat je geen Nederlandse woorden gaat gebruiken. Het hoeft niet perfect, maar blijf Engels spreken. 

Succes!

• Fly99

Nog een tip voor iedereen.. Ellen van Cabin OK heeft me echt geholpen met het voorbereiden op het CBI interview en de groepsopdracht. Ze stuurt je echt een goede richting op en geeft je andere inzichten. Ik zou haar zeker aanraden! Ook voor andere onderdelen. Helemaal fantastisch!! Succes allemaal, en ook nog een tip van mij, blijf vooral jezelf!

• ca_to_be

Fly99

Nog een tip voor iedereen.. Ellen van Cabin OK heeft me echt geholpen met het voorbereiden op het CBI interview en de groepsopdracht. Ze stuurt je echt een goede richting op en geeft je andere inzichten. Ik zou haar zeker aanraden! Ook voor andere onderdelen. Helemaal fantastisch!! Succes allemaal, en ook nog een tip van mij, blijf vooral jezelf!

Kun je iets meer delen over wat je tijdens die training leert? Ik snap dat je het natuurlijk niet kan weggeven, maar ik twijfel nog steeds of ik het het geld waard vind en of het echt een toevoeging gaat zien. Denk je dat je niet was aangenomen als je deze training niet had gedaan? 

• Happydays

Vol verwachting klopt ons hart.. hopelijk vandaag het goede nieuws, de reactie op de videopitch! Veel geluk allemaal! 

• Julia

Happydays

Vol verwachting klopt ons hart.. hopelijk vandaag het goede nieuws, de reactie op de videopitch! Veel geluk allemaal! 

nou hè! Hoelang wacht jij al? 

• Happydays

Ik heb op 10 nov de videopitch gedaan :/

En jij Julia?

• Julia

Happydays

Ik heb op 10 nov de videopitch gedaan :/ En jij Julia?

nou dan moet je vandaag wel iets horen! Laat je het weten als je wat gehoord hebt ? Ik heb pas 16 november ingestuurd dus ik zal nog wel even moeten wachten