KLM 2024?!!!

• Fly99

ca_to_be
    Fly99

Nog een tip voor iedereen.. Ellen van Cabin OK heeft me echt geholpen met het voorbereiden op het CBI interview en de groepsopdracht. Ze stuurt je echt een goede richting op en geeft je andere inzichten. Ik zou haar zeker aanraden! Ook voor andere onderdelen. Helemaal fantastisch!! Succes allemaal, en ook nog een tip van mij, blijf vooral jezelf!

Kun je iets meer delen over wat je tijdens die training leert? Ik snap dat je het natuurlijk niet kan weggeven, maar ik twijfel nog steeds of ik het het geld waard vind en of het echt een toevoeging gaat zien. Denk je dat je niet was aangenomen als je deze training niet had gedaan? 

Het was voor mij de 2e keer dat ik solliciteerde. Wat ik met name heb geleerd is om mijn motivatie beter te verwoorden, maar dat is niet t enige. Ik vond t het geld dubbel en dwars waard! Je kunt haar altijd een berichtje sturen via haar insta: cabinok_sollicitatiecoach

• Daantje

Happydays

Vol verwachting klopt ons hart.. hopelijk vandaag het goede nieuws, de reactie op de videopitch! Veel geluk allemaal! 

Ah wat spannend! Bij mij kwam het mailtje ook pas op de laatst mogelijke dag. Ik duim voor je! :)

• K

Happydays

Ik heb op 10 nov de videopitch gedaan :/ En jij Julia?

ik heb ook die video 10/11 gedaan en ook nog niks gehoord..

• N!kk!

Hi allemaal, 

Ik volg al een tijdje al jullie comments over het proces, heel fijn!

Ook ik heb op 10.11 mijn videopitch ingestuurd en nog niks erover gehoord. Ik heb daarom een mailtje gestuurd en kreeg dit als reactie, hopelijk geeft dat jullie ook een beetje rust:

"We zijn druk bezig met het inplannen van alle kandidaten. Door enorme drukte op de afdeling kan het inderdaad wat langer duren dan de aangegeven 10 dagen. Excuses daarvoor.

We vragen je nog heel even geduld te hebben!"

• Bergson

Ik heb net een reactie ontvangen, ik had zaterdag 9 november mijn video ingestuurd.  

Ik mag begin januari langskomen! 

• Happydays

Bergson

Ik heb net een reactie ontvangen, ik had zaterdag 9 november mijn video ingestuurd.     Ik mag begin januari langskomen! 

Yes wat goed! Gefeliciteerd! 

• Blauwra

Bergson

Ik heb net een reactie ontvangen, ik had zaterdag 9 november mijn video ingestuurd.     Ik mag begin januari langskomen! 

ik ook!! Ik mag 2 januari langskomen, en jij? Heb dit trouwens op de 12de werkdag gehoord, dan weten de mensen die nog wachten dat dit dus ook nog een mogelijkheid is :) 

• Happydays

Ik ben ook door naar de volgende ronde! Ik heb zojuist de mail ontvangen met de uitnodiging voor de selectie dag op 10 jan. Nog wel 6 weken spanning opbouwen dus maar voor nu gelukkig goed nieuws! 

• Ve

Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws allemaal :) Ik krijg waarschijnlijk pas over een weekje nieuws, uitgaande van de 10-12 werkdagen, maar het is al fijn een indicatie te hebben wanneer eventueel de selectiedag zal gaan paatsvinden mocht het nieuws positief zijn:) Veel succes idereen met de voorbereidingen of het verdere solicitatieproces!

• Ve

Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws allemaal :) Ik krijg waarschijnlijk pas over een weekje nieuws, uitgaande van de 10-12 werkdagen, maar het is al fijn een indicatie te hebben wanneer eventueel de selectiedag zal gaan paatsvinden mocht het nieuws positief zijn:) Veel succes idereen met de voorbereidingen of het verdere solicitatieproces!