KLM 2024?!!!

• BibiS__

Happydays

Ik ben ook door naar de volgende ronde! Ik heb zojuist de mail ontvangen met de uitnodiging voor de selectie dag op 10 jan. Nog wel 6 weken spanning opbouwen dus maar voor nu gelukkig goed nieuws! 

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Spannende tijd! Mag ik vragen of je gewoon een datum kreeg dat je mag komen of heb je keuze? Ik ben nog op vakantie tussendoor, hopelijk valt het niet precies in mijn vakantie, mocht ik uitgenodigd worden!????

• ca_to_be

BibiS__
    Happydays

Ik ben ook door naar de volgende ronde! Ik heb zojuist de mail ontvangen met de uitnodiging voor de selectie dag op 10 jan. Nog wel 6 weken spanning opbouwen dus maar voor nu gelukkig goed nieuws! 

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Spannende tijd! Mag ik vragen of je gewoon een datum kreeg dat je mag komen of heb je keuze? Ik ben nog op vakantie tussendoor, hopelijk valt het niet precies in mijn vakantie, mocht ik uitgenodigd worden!????

Je krijgt een datum, maar mocht je niet kunnen dan kun je gewoon mailen of het verplaatst kan worden! Dat is zo ver ik weet geen probleem!

• G

Vandaag in mijn 10e werkdag, ben benieuwd of ik vandaag iets hoor 

• K

G

Ik zit op werkdag 12 vandaag en nog niks gehoord. Hopelijk vandaag goed nieuws! Ik had gemaild en ze hebben aangegeven dat het erg druk is en dat het wat langer kan duren dan de 10 werkdagen. 

• G

K
    G

Ik zit op werkdag 12 vandaag en nog niks gehoord. Hopelijk vandaag goed nieuws! Ik had gemaild en ze hebben aangegeven dat het erg druk is en dat het wat langer kan duren dan de 10 werkdagen. 

jaa zo spannend #duimen!

• Floor

Hallo allemaal,

Al een tijdje aan het meelezen, ik heb op de 11e werkdag te horen gekregen dat ik 2 januari ben uitgenodigd voor de selectie dag, super spannend! Succes allemaal!

• K

G
    K
    G

jaa zo spannend #duimen!

Zojuist bericht gekregen dat ik 13 januari mag langs komen. Super veel zin in! Nog meer mensen met dezelfde datum? 

• E

K
    G
    K
    [...]

jaa zo spannend #duimen!

Zojuist bericht gekregen dat ik 13 januari mag langs komen. Super veel zin in! Nog meer mensen met dezelfde datum? 

Ja ik!! Heb je instagram of iets dergelijks? 

• Naomi

Ik heb 11 nov mijn videopitcj verstuurd maal helaas nog steeds niks gehoord.. hopelijk komt vandaag het mailtje! ????

• BibiS__

Ik heb op 10-11 alles ingestuurd en krijg zojuist mail dat ik 14-1 naar de selectiedag mag komen! Zijn er meer uitgenodigd op deze datum?