KLM 2024?!!!

• K

E
    K
    G
    [...]

jaa zo spannend #duimen!

Zojuist bericht gekregen dat ik 13 januari mag langs komen. Super veel zin in! Nog meer mensen met dezelfde datum? 

Ja ik!! Heb je instagram of iets dergelijks? 

l

Ja zeker! Ja kan mij toevoegen. kellybos_

• M.m

BibiS__

Ik heb op 10-11 alles ingestuurd en krijg zojuist mail dat ik 14-1 naar de selectiedag mag komen! Zijn er meer uitgenodigd op deze datum?

Ik heb ook een uitnodiging voor 14 januari!

• ca_to_be

Gefeliciteerd allemaal met jullie datums en hopelijk krijgen diegene die wachten ook snel bericht!

Ik ben ook benieuwd of er inmiddels als mensen zijn die de gehele selectiedag positief hebben doorlopen? :)

• Blauwra

Floor

Hallo allemaal, Al een tijdje aan het meelezen, ik heb op de 11e werkdag te horen gekregen dat ik 2 januari ben uitgenodigd voor de selectie dag, super spannend! Succes allemaal!    

Ik ben er ook op 2 januari! Heb je instagram?? Mijne is @xlauracraig 

ook voor anderen die op 2 januari moeten natuurlijk :)

• Christa

Ik lees ook al een tijdje mee en zit nog te wachten, maar ik heb mijn videopitch pas 18 november ingeleverd, dus ik moet nog even geduld hebben.

Ben echt heeeeel benieuwd, want ik ben dus al ouder dan de meeste van jullie (52 jaar ☺️) en toch hoop ik, dat ik ook een kans krijg voor een selectiedag!  

Alvast veel succes voor degenen die al uitgenodigd zijn! 

• Ve

WillyS

Ik lees ook al een tijdje mee en zit nog te wachten, maar ik heb mijn videopitch pas 18 november ingeleverd, dus ik moet nog even geduld hebben. Ben echt heeeeel benieuwd, want ik ben dus al ouder dan de meeste van jullie (52 jaar ☺️) en toch hoop ik, dat ik ook een kans krijg voor een selectiedag!   Alvast veel succes voor degenen die al uitgenodigd zijn! 

Ik heb mijn videopitch  ook ingestuurd op 18 november, hopelijk ontvangen we beide goed nieuws! Zo spannend he, het wachten :) En wat betreft leeftijd - ik durf het natuurlijk niet met zekerheid te zeggen - maar ik heb het gevoel dat er best  veel variatie zit wat  betreft leeftijd van aanmelders.  Dat vind ik  zelf ook zo  leuk  aan  de KLM, dat leeftijd er niet toe doet. Dat maakt het team ook sterker denk  ik :)

(side note; ik ben zelf 29 ;))

• Christa

Laten we hopen dat we allebei naar de selectiedag mogen!!   En ik denk ook dat het goed is als er wat verschil is in leeftijd onder het personeel in de cabine.

• Marielle

Zijn er mensen die 20 december langs moeten komen bij de selectiedag?

• BibiS__

M.m
    BibiS__

Ik heb op 10-11 alles ingestuurd en krijg zojuist mail dat ik 14-1 naar de selectiedag mag komen! Zijn er meer uitgenodigd op deze datum?

Ik heb ook een uitnodiging voor 14 januari!

Wat leuk! Tot dan!

• Wendy

WillyS

Ik lees ook al een tijdje mee en zit nog te wachten, maar ik heb mijn videopitch pas 18 november ingeleverd, dus ik moet nog even geduld hebben. Ben echt heeeeel benieuwd, want ik ben dus al ouder dan de meeste van jullie (52 jaar ☺️) en toch hoop ik, dat ik ook een kans krijg voor een selectiedag!   Alvast veel succes voor degenen die al uitgenodigd zijn! 

Ah, dat is toch top! Ik had ook gesolliciteerd (43 jaar). Helaas door omstandigheden de testen niet optimaal kunnen maken en het ook niet gehaald. Dus helaas moet ik weer een jaar wachten. Heel veel succes en ik hoop dat je door mag.