KLM 2024?!!!

• WillyS

Wendy
    WillyS

Ik lees ook al een tijdje mee en zit nog te wachten, maar ik heb mijn videopitch pas 18 november ingeleverd, dus ik moet nog even geduld hebben. Ben echt heeeeel benieuwd, want ik ben dus al ouder dan de meeste van jullie (52 jaar ☺️) en toch hoop ik, dat ik ook een kans krijg voor een selectiedag!   Alvast veel succes voor degenen die al uitgenodigd zijn! 

Ah, dat is toch top! Ik had ook gesolliciteerd (43 jaar). Helaas door omstandigheden de testen niet optimaal kunnen maken en het ook niet gehaald. Dus helaas moet ik weer een jaar wachten. Heel veel succes en ik hoop dat je door mag.

Wat jammer voor je!

Dank je wel!

• Mo64

Gelukkig neemt KLM mensen van 21 tot 60+ jaar aan, dus maakt iedereen een kans in de selectieprocedure… als je ook aan de andere basiseisen voldoet uiteraard ;-).

• Kubra

Iemand op 29 november selectiedag??

• Soof

Eline

Hoi allemaal, Zojuist heb ik te horen gekregen dat ik 11 december naar de selectiedag mag komen! Ik ben helemaal blij! 7 november heb ik mijn pitch ingestuurd en ook ik heb ieder halfuur mijn mail gecheckt, haha; wat waren deze weken spannend zeg.  Is er toevallig nog iemand uitgenodigd voor de 11e? Voor iedereen die naar de selectiedag mag of nog wacht op reactie; heeeeel veel succes en hopelijk zien we elkaar allemaal aan boord!    

Hi Eline,

Wat super dat je naar de selectiedag mag! Ik ben ook op 11 december uitgenodigd om naar de selectiedag te komen :) 

Tot dan!

• G

Yeahh! Zojuist mail dat ik 24/01 op selectie mag, alleen vertrek ik voor 3 weken op vakantie op de 17e, dus zo even bellen, maar in ieder geval blij dat ik op selectie mag ;)

• FlyBye

Ik heb ook vanmorgen bericht gekregen dat ik 23/1 naar de selectiedag mag. Ik had vorige week woensdag 20/11 mijn video ingestuurd en ben 46 jaar. Ben benieuwd of er hier nog meer de 23ste uitgenodigd zijn? 

• FlyBye

Oh wow, zie net dat het 22 januari moet zijn ????????

• WillyS

FlyBye

Ik heb ook vanmorgen bericht gekregen dat ik 23/1 naar de selectiedag mag. Ik had vorige week woensdag 20/11 mijn video ingestuurd en ben 46 jaar. Ben benieuwd of er hier nog meer de 23ste uitgenodigd zijn? 

Wat fijn! Jij bent dus ook ‘wat ouder’. Wat leuk!

Ik heb mijn video eerder ingestuurd, maar volgens mij komt dat wel vaker voor, toch, dat sommige mensen het iets eerder horen….

• FlyBye

Dankjewel! Ja ik denk dat dat ook te maken heeft met de indeling van groepen. Dat ze bijvoorbeeld niet alleen maar oudjes of juist jonkies in een groep willen maar zo goed mogelijk een echte aan boord situatie willen nabootsen. Ik denk dat ze afwijzen sneller doen maar misschien zit ik ernaast. Ik heb het gevoel dat ze na een week niet meer afwijzen. Heb dat althans nog niet gelezen. Had trouwens een slecht gevoel over m'n videopitch dus ben positief verbaasd! 

• FlyBye

Dubbele post