ninaDaantjeninaVoor diegene die hun selectiedagen al hebben gehad: werden jullie bij binnenkomst ook even meegenomen naar een kamertje om je lengte op te meten voordat je bent begonnen aan de serious game / interview?
Hoi! Ik ben tussen de serious game en mijn CBI even meegenomen om opgemeten te worden! Ik ben ook wel erg klein dus het was zeker niet bij iedereen zo.
Hey Daantje, Hoelang ben jij als ik vragen mag? En hebben ze je goedgekeurd om door te gaan naar het CBI? Hoe ervaarde jij de Serious Game en heb je nog tips voor ons die nog moeten? Hopelijk mogen we ooit eens samen vliegen, Groetjes, Nina
ik vond zelf de serious game, erg onvoorspelbaar. Ik zat in een groep waarbij voor mijn gevoel iedereen goed samenwerkte. De meeste gingen overigens wel door naar het interview. De game zelf lijkt in het begin heel veel en onduidelijk, dit vond iedereen achteraf maar op het moment zelf liet niemand dat merken. Zodra je er aan begon werdt het al heel snel duidelijk en dat gelde ook weer voor iedereen. Heel belangrijk is volgens mij laten zien dat je er bent zonder overheersend te zijn met veel enthousiasme.
ik heb trouwens 23dec het verlossende bericht gekregen dat ik door ben!! dat vond ik zelf vrij snel!
ik ben vooral heel benieuwd naar de ini datum. Ik kan daar voor mijzelf geen rust in krijgen wat ik daarvan moet verwachten en waar ik op moet rekenen.
In afwachting van mijn oproep voor de KLM ini