KLM 2024?!!!

• Tessa

Tjitske2024
    Tessa

Ik heb bij de capaciteiten test ver boven gemiddeld gescoord maar ben afgevallen bij de persoonlijkheids test… ontzettend balen. Ook omdat je nergens je keuzes kunt toelichten en het nu gewoon ophoudt.  Wellicht dat ik het in de toekomst nogmaals ga proberen.  Voor nu wil ik iedereen heel veel succes wensen!   

ach, wat jammer! Heel frustrerend dat het dan ophoudt. Heb je misschien sociaal wenselijk geantwoord? Dat gebeurt vaak lees ik hier op het forum.

Nee, ik scoorde laag bij zelfvertrouwen. 

Ik dacht te veel na bij vragen want uiteindelijk maakt de senior purser de uiteindelijke beslissing waardoor ik dus andere keuzes heb gemaakt tijdens de test. Maar dat was blijkbaar niet de bedoeling.. 

Helaas! 

• Tessa

Citroen

Weet iemand eigenlijk hoe KLM om gaat met zwangerschappen? Ik lees dat je dan vervangend werk moet doen, maar waar moet ik dan aan denken? Ik woon zelf namelijk niet in de buurt van Schiphol.  En dit is ook een onhandige.. wat als je zwanger raakt terwijl je wacht op de ini? Zoals ik het begrijp is de vacature niet vaak open, dus heb ik het idee dat ik nu in elk geval een poging moet wagen. Ik heb echter wel een kinderwens. Oh en kent iemand ervaringen van CA's met jonge kinderen?

Ik heb eerder op dit forum gelezen dat je je uni datum een keer mag weigeren/verplaatsdn. 

Ik durf niet te zeggen hoe dit werkt met zwangerschappen. Misschien even bij de vacature kijken voor eventuele contact informatie? Misschien kunnen ze je dan verder helpen :)

• R.N.

Net gezien dat de vacature niet meer online staat, was ook wel te verwachten.

wachten tot een volgende keer dus

Tijdelijk werk kan vanalles zijn, zelf zit ik in een reïntegratie proces en doe iets buiten klm, schiphol en de luchtvaart.

• Mascha86

Oh ik had al wel gesolliciteerd hoor. Ik heb de selectiedag in maart. Ik ben vooral wel benieuwd naar hoe met moet met de ini en een eventuele zwangerschap. Ik kan me vanuit de KLM namelijk heel goed voorstellen dat dat niet wenselijk is. Hoewel het natuurlijk eerst nog de vraag is of ik überhaupt door de selectie kom natuurlijk. 

Fijne feestdagen allemaal!

• R.N.

Citroen

Oh ik had al wel gesolliciteerd hoor. Ik heb de selectiedag in maart. Ik ben vooral wel benieuwd naar hoe met moet met de ini en een eventuele zwangerschap. Ik kan me vanuit de KLM namelijk heel goed voorstellen dat dat niet wenselijk is. Hoewel het natuurlijk eerst nog de vraag is of ik überhaupt door de selectie kom natuurlijk.  Fijne feestdagen allemaal!

Dat die niet meer open staat was als een algemeen bericht bedoeld hahaha sorry voor de verwarring.

Ja snap ik, ik weet niet hoe het gaat qua beleid tijdens de ini, ik werk zelf op de grond dus heb er geen ervaringen mee.

Fijne feestdagen iedereen!

• R.N.

Citroen

Oh ik had al wel gesolliciteerd hoor. Ik heb de selectiedag in maart. Ik ben vooral wel benieuwd naar hoe met moet met de ini en een eventuele zwangerschap. Ik kan me vanuit de KLM namelijk heel goed voorstellen dat dat niet wenselijk is. Hoewel het natuurlijk eerst nog de vraag is of ik überhaupt door de selectie kom natuurlijk.  Fijne feestdagen allemaal!

Dat die niet meer open staat was als een algemeen bericht bedoeld hahaha sorry voor de verwarring.

Ja snap ik, ik weet niet hoe het gaat qua beleid tijdens de ini, ik werk zelf op de grond dus heb er geen ervaringen mee.

Fijne feestdagen iedereen!

• Mascha86

Oh haha, dacht dat het misschien als reactie op mij was en dat je er zelf al werkte. Maar jij werkt op de grond dus, ook gaaf! 

• R.N.

Citroen

Oh haha, dacht dat het misschien als reactie op mij was en dat je er zelf al werkte. Maar jij werkt op de grond dus, ook gaaf! 

Nee helaas werk ik er nog niet haha

Zeker leuk en gaaf, zou wel echt heel erg graag willen vliegen en klc is geen optie ivm mijn lengte, en transavia/tui niet ivm mijn huur dus helaas 

• nina

Voor diegene die hun selectiedagen al hebben gehad: 

werden jullie bij binnenkomst ook even meegenomen naar een kamertje om je lengte op te meten voordat je bent begonnen aan de serious game / interview? 

• N1234

nina

Voor diegene die hun selectiedagen al hebben gehad:    werden jullie bij binnenkomst ook even meegenomen naar een kamertje om je lengte op te meten voordat je bent begonnen aan de serious game / interview?     

Nee dat werd niet gedaan bij mijn selectiedag. Dat wordt pas gedaan tijdens het medische onderzoek. Ik weet niet of ze er wel naar kunnen gaan vragen tijdens de selectiedag als ze twijfelen over je lengte, ik heb daar niemand iedergeval iets over zien zeggen op dit forum.

Heel veel succes!