KLM 2024?!!!

• Lotte

Vitani

De vacature staat nog steeds open.. snap echt niet hoe dit nou kan, zo lang heeft ie volgens mij nog nooit open gestaan.   hopelijk blijft het open tot maart :')

Ja bijzonder hè, de vacature nog altijd open. Een goed teken voor ons dat er meer mensen nodig zijn dan er tot nu toe gesolliciteerd hebben, of aangenomen zijn. Laten we hopen dat de vacature het voorjaar haalt, dan is er voor ons ook weer een kans. Kan niet wachten. Fijne feestdagen alvast en op naar hopelijk een succesvolle sollicitatie in het nieuwe jaar.

• Marit

Hey! 

Ik ben zelf in juni aangenomen en sta nog op de wachtlijst, als er een appgroep of WhatsApp groep is zou ik het super leuk vinden om deel te nemen. Hopelijk kan iemand me toevoegen. Mijn insta is maritmaria8

Heel veel succes voor iedereen die nog bezig is met de selectie! 

Groetjes Marit

• Tjitske2024

Tessa

Ik heb bij de capaciteiten test ver boven gemiddeld gescoord maar ben afgevallen bij de persoonlijkheids test… ontzettend balen. Ook omdat je nergens je keuzes kunt toelichten en het nu gewoon ophoudt.  Wellicht dat ik het in de toekomst nogmaals ga proberen.  Voor nu wil ik iedereen heel veel succes wensen!   

ach, wat jammer! Heel frustrerend dat het dan ophoudt. Heb je misschien sociaal wenselijk geantwoord? Dat gebeurt vaak lees ik hier op het forum.

• Tjitske2024

Tessa

Ik heb bij de capaciteiten test ver boven gemiddeld gescoord maar ben afgevallen bij de persoonlijkheids test… ontzettend balen. Ook omdat je nergens je keuzes kunt toelichten en het nu gewoon ophoudt.  Wellicht dat ik het in de toekomst nogmaals ga proberen.  Voor nu wil ik iedereen heel veel succes wensen!   

ach, wat jammer! Heel frustrerend dat het dan ophoudt. Heb je misschien sociaal wenselijk geantwoord? Dat gebeurt vaak lees ik hier op het forum.

• N1234

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen. Ik ben echt super blij!  Heel veel succes nog iedereen!! En bedankt voor het delen van alle tips en ervaringen.

• M

Vitani

De vacature staat nog steeds open.. snap echt niet hoe dit nou kan, zo lang heeft ie volgens mij nog nooit open gestaan.   hopelijk blijft het open tot maart :')

In 2022 stond ie 7 maanden open, van begin maart t/m begin oktober. Nu ging het toen wel om een hele bijzondere periode, direct na corona en waren er toen geloof ik 900 nieuwe collega's nodig. Maar ik help het jullie hopen! (;

• N1234

Weet iemand hoeveel kandidaten er in maart hebben gesolliciteerd en hoeveel nu dit najaar hebben gesolliciteerd?

En hoeveel CA's ze nodig hebben dit jaar (dus zowel van maart als nu van november)?

• Bas

N1234

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen. Ik ben echt super blij!  Heel veel succes nog iedereen!! En bedankt voor het delen van alle tips en ervaringen.

Wat leuk! Gefeliciteerd!! Wanneer was je selectiedag? Ik heb de 19e mijn selectiedag gehad. Zo spannend…

• N1234

Bas
    N1234

Wat leuk! Gefeliciteerd!! Wanneer was je selectiedag? Ik heb de 19e mijn selectiedag gehad. Zo spannend…

Dankjewel!! Het wachten was zo spannend! Ik had 12 december de selectiedag, dus na 6 werkdagen kreeg ik de uitslag. Veel succes nog met wachten, hopelijk krijg je ook een positieve mail! 

• Mascha86

Weet iemand eigenlijk hoe KLM om gaat met zwangerschappen? Ik lees dat je dan vervangend werk moet doen, maar waar moet ik dan aan denken? Ik woon zelf namelijk niet in de buurt van Schiphol. 

En dit is ook een onhandige.. wat als je zwanger raakt terwijl je wacht op de ini? Zoals ik het begrijp is de vacature niet vaak open, dus heb ik het idee dat ik nu in elk geval een poging moet wagen. Ik heb echter wel een kinderwens.

Oh en kent iemand ervaringen van CA's met jonge kinderen?