KLM 2024?!!!

• Sti

Ja dat klopt! Bij ons waren 2 meiden die deze test moesten maken (die waren als laatste aan de beurt voor de gesprekken die dag) het is een heel korte versie en deze blijkt heel makkelijk te zijn. Dus neem je inloggegevens mee! Want dit is in dezelfde online omgeving waar je de digitale tests thuis ook hebt moeten maken.

Heel veel succes en plezier volgende week!!!! 

Marielle

Ik heb volgende week mijn selectiedag, spannend! Ik vond de capaciteitentesten erg moeilijk, is het zo dat er tijdens de selectiedag een aantal kandidaten deze nog een keer moeten maken? Dat lijkt me echt zo stressvol!

• Tessa

Iemand tips voor de capaciteitentest? Ik ben zo bang dat ik hem slecht ga maken. 

De ene online oefen test gaat goed en bij de ander heb ik ontzettend veel fout…

• WillyS

Tessa

Iemand tips voor de capaciteitentest? Ik ben zo bang dat ik hem slecht ga maken.  De ene online oefen test gaat goed en bij de ander heb ik ontzettend veel fout…  

Ik had oefentoetsen gemaakt van hellotest en als je die goed kan maken, is de echte test goed te doen, want die vragen vond ik makkelijker dan die van hellotest. En ik heb dat vaker gelezen hier op de pagina, dus meerdere mensen vonden dat.

• Tessa

WillyS
    Tessa

Iemand tips voor de capaciteitentest? Ik ben zo bang dat ik hem slecht ga maken.  De ene online oefen test gaat goed en bij de ander heb ik ontzettend veel fout…  

Ik had oefentoetsen gemaakt van hellotest en als je die goed kan maken, is de echte test goed te doen, want die vragen vond ik makkelijker dan die van hellotest. En ik heb dat vaker gelezen hier op de pagina, dus meerdere mensen vonden dat.

heb je het totaal pakket gepakt of heb je op bedrijven gezocht en dan het KLM cabin attendant pakket? 

• WillyS

Tessa
    WillyS
    Tessa

heb je het totaal pakket gepakt of heb je op bedrijven gezocht en dan het KLM cabin attendant pakket? 

Ik had het pakket voor KLM Cabin Crew Q1000 test.

• Vitani

De vacature staat nog steeds open.. snap echt niet hoe dit nou kan, zo lang heeft ie volgens mij nog nooit open gestaan.

hopelijk blijft het open tot maart :')

• nina

Hoi allemaal,

Zijn er mensen die de interview begin januari hebben?

3/4/5/6/7/8 januari anyone?

• Tjitske2024

Vitani

De vacature staat nog steeds open.. snap echt niet hoe dit nou kan, zo lang heeft ie volgens mij nog nooit open gestaan.   hopelijk blijft het open tot maart :')

ik hoop voor jou dat de vacature nog lang open blijft staan! Van een KLM'er begreep ik dat ongeveer 5% aangenomen wordt. Zij zei ook dat veel mensen met pensioen gaan de komende tijd en er dus veel nieuwe cabin attendants nodig zijn…de 6600 kandidaten van maart hebben niet het benodigde aantal nieuwe medewerkers opgeleverd en zodoende werven ze door. In de groepsapp waar ik in zit valt me ook op dat op sommige dagen maar 2 à 3 mensen aangenomen zijn dus in dat licht snap ik het wel!

• Bergson

nina

Hoi allemaal, Zijn er mensen die de interview begin januari hebben? 3/4/5/6/7/8 januari anyone?  

Ja ik! De dinsdag.

• Tessa

Ik heb bij de capaciteiten test ver boven gemiddeld gescoord maar ben afgevallen bij de persoonlijkheids test… ontzettend balen. Ook omdat je nergens je keuzes kunt toelichten en het nu gewoon ophoudt. 

Wellicht dat ik het in de toekomst nogmaals ga proberen. 

Voor nu wil ik iedereen heel veel succes wensen!