Hoi, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik lees veel over wachtlijsten, maar wat houdt dit in? Ik studeer in juli af en wil daarom eigenlijk in maart (als de vacatures dan open zijn) solliciteren. Raden jullie mij aan om nu al te solliciteren?
Hoi, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik lees veel over wachtlijsten, maar wat houdt dit in? Ik studeer in juli af en wil daarom eigenlijk in maart (als de vacatures dan open zijn) solliciteren. Raden jullie mij aan om nu al te solliciteren?
Dan zou ik nu al solliciteren als ik jou was. Van wat ik begrepen heb uit de berichten hier, is dat als je in deze ronde aangenomen wordt, je ini pas halverwege of eind 2025 is. Dan ben je dus al klaar met je studie.
De vacature staat nog steeds open.
Hii! ik raad je zeker aan om nu te solliciteren! Het kans soms jaren duren voor de vacature weer open gaat… Je zal waarschijnlijk pas eind 2025 beginnen maar stel dat dit toch eerder is kan je ook aangeven dat je dan nog niet kan en dan kan je later beginnen! Ik heb zelf in maart gesolliciteerd en ik sta nog steeds op de wachtlijst om aan de ini te beginnen, het kan dus erg lang duren.
Hoi Lauri, wat leuk dat je bent uitgenodigd voor de selectiedag! In mijn bericht verwijs ik naar de app groep voor mensen die de selectiedag positief hebben doorlopen en op de wachtlijst staan voor de basiscursus. Hopelijk kan je daar straks na jouw dag ook aan toegevoegd worden. Alvast heel veel succes!
Hoi allemaal,
Ik heb vandaag de selectiedag gehad. Ik dacht ik deel even mijn ervaring voor de kandidaten die nog naar de selectiedag moeten.
Ten eerste was iedereen heel vriendelijk en hing er een fijne sfeer. Voordat we gingen beginnen met de groepsopdracht kregen we uitgebreid uitleg en kon je vragen stellen. Ik zou zeggen, wees gewoon lekker jezelf tijdens de groepsopdracht en laat het op je af komen. Na de opdracht vielen er bij ons 4 mensen af en gingen 12 mensen door naar het eindgesprek.
Ik zag verschillende verhalen over het eindgesprek, ik heb het gesprek als heel positief ervaren. De recruiters waren heel vriendelijk, waren zeer geïnteresseerd en zorgde echt voor een fijne sfeer tijdens het gesprek.
Nu is het wachten op het mailtje, spannend! Heel veel succes iedereen.
Hi allemaal,
Ik heb net dit leuke forum ontdekt. Ik ga 4 maart op selectie na een positief resultaat van de online testen. Erg spannend! Zijn er nog meer mannen hier die op selectie mogen? Ik ben zelf wat ouder (46) en ooit toen ik begin 20 was op selectie geweest maar toen afgewezen (ik lachte niet genoeg…). Dus ik ga met een grote smile de selectiedag doen! Het lijkt me geweldig te mogen gaan vliegen en de selectie zal pittig worden. Ik ga me laten voorbereiden door een vriend die purser bij KLM is en ook recruiter was. Iedereen die op selectie mag, heel veel succes en ik lees graag hier alle ervaringen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?