KLM 2024?!!!

• Jolien

Is er nog iemand die op 12 maart naar de selectiedag mag?????

• Jolien

Is er nog iemand die op 12 maart naar de selectiedag mag?????

• Tjitske2024

Voor iedereen die aangenomen is; er is een appgroep met wachtenden, ruim 300 mensen zitten er in, en daar wordt leuk contact gehouden. Ik kreeg de uitnodigingslink via mijn netwerk. Spreken we elkaar daar ;)

• MP

Hoi Tjitske, zou ik de link kunnen krijgen voor deze app groep. Heb paar weken geleden positief bericht gehad. Denk dat we moeten connecten via insta? Mijn insta is mpldrmn. Leuk om daar alle andere wachtenden te spreken. Voor iedereen die nog aan het wachten is heel veel succes en je kan het!

• Valliew

Vanmiddag het verlossende mailtje gehad, precies na 10 werkdagen; ik mag naar de selectiedag op 19 maart!

• MP

Hoi Tjitske, ben via een andere weg al toegevoegd aan de whatsapp groep

• MBem

Follow

Hey iedereen gefeliciteerd voor diegene die op een selectiedag mogen komen! Ik ben ook uitgenodigd en ik heb een vraag voor de mensen die al zijn gegaan of er misschien iets vanaf weten. Ik heb mijn orginele diploma niet meer en in de mail stond dat je geen kopieën mocht meenemen. Ik heb proberen te bellen maar kon ze niet bereiken en voordat ik ging mailen wou ik het toch eerst hier vragen. Vragen ze echt naar je diploma en moet het orgineel zijn?

ik weet niet of je ondertussen al bij KLM zelf ten rade was gegaan maar ik had hetzelfde probleem. Ik heb gemaild en kreeg als antwoord dat een origineel duplicaat (door de instelling zelf of de overheid uitgegeven) voldoende is wanneer je je originele diploma niet meer hebt. Let op: een ‘afschrift uit de notulen’ dat je afstuderen bevestigt is niet voldoende. Succes!

• stess-to-be <3

Net bericht, ik mag 24/3 naar de selectiedag :) Spannend!! Zijn er meer van jullie met die datum? Ik heb eigenlijk een cursus die dag dus kijk nog even of ik die kan verzetten (en anders ff bellen of ik n andere datum kan..)

• Nbnb

stess-to-be &lt;3

Net bericht, ik mag 24/3 naar de selectiedag :) Spannend!! Zijn er meer van jullie met die datum? Ik heb eigenlijk een cursus die dag dus kijk nog even of ik die kan verzetten (en anders ff bellen of ik n andere datum kan..)

Jaa leuk! Ik heb ook net bericht gekregen dat ik 24/3 naar de selectiedag mag! 

• Tjitske2024

MP

Hoi Tjitske, ben via een andere weg al toegevoegd aan de whatsapp groep

gezellig! Ik had je via je insta wel benaderd;)