Is er nog iemand die op 12 maart naar de selectiedag mag?????
Hey iedereen gefeliciteerd voor diegene die op een selectiedag mogen komen! Ik ben ook uitgenodigd en ik heb een vraag voor de mensen die al zijn gegaan of er misschien iets vanaf weten. Ik heb mijn orginele diploma niet meer en in de mail stond dat je geen kopieën mocht meenemen. Ik heb proberen te bellen maar kon ze niet bereiken en voordat ik ging mailen wou ik het toch eerst hier vragen. Vragen ze echt naar je diploma en moet het orgineel zijn?
ik weet niet of je ondertussen al bij KLM zelf ten rade was gegaan maar ik had hetzelfde probleem. Ik heb gemaild en kreeg als antwoord dat een origineel duplicaat (door de instelling zelf of de overheid uitgegeven) voldoende is wanneer je je originele diploma niet meer hebt. Let op: een ‘afschrift uit de notulen’ dat je afstuderen bevestigt is niet voldoende. Succes!
Net bericht, ik mag 24/3 naar de selectiedag Spannend!! Zijn er meer van jullie met die datum? Ik heb eigenlijk een cursus die dag dus kijk nog even of ik die kan verzetten (en anders ff bellen of ik n andere datum kan..)
Jaa leuk! Ik heb ook net bericht gekregen dat ik 24/3 naar de selectiedag mag!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?