ik zit nu op mijn 10e werkdag, nog niks gehoord ☹️
Hey iedereen gefeliciteerd voor diegene die op een selectiedag mogen komen! Ik ben ook uitgenodigd en ik heb een vraag voor de mensen die al zijn gegaan of er misschien iets vanaf weten. Ik heb mijn orginele diploma niet meer en in de mail stond dat je geen kopieën mocht meenemen. Ik heb proberen te bellen maar kon ze niet bereiken en voordat ik ging mailen wou ik het toch eerst hier vragen. Vragen ze echt naar je diploma en moet het orgineel zijn?
Bij mijn selectiedag checkten ze wel echt of we een origineel diploma bij ons hadden. Als ik jou was zou ik zeker contact met ze op nemen om te kijken naar een oplossing, zodat je op de selectiedag niet voor verrassingen komt te staan.
je kan bij DUO een gewaarmerkte kopie opvragen die als alternatief zou kunnen dienen in het geval je écht geen origineel hebt. Maar check even zelf met KLM idd! Maar wat je niet hebt kan je ook niet tevoorschijn toveren en je zal vast niet de eerste zijn. Komt vast goed!
Bij ons checkte ze ook de originele. Je kan ook kijken of je een gewaarmerkte kopie op kunt vragen bij de instelling van je opleiding.
Hey iedereen gefeliciteerd voor diegene die op een selectiedag mogen komen! Ik ben ook uitgenodigd en ik heb een vraag voor de mensen die al zijn gegaan of er misschien iets vanaf weten. Ik heb mijn orginele diploma niet meer en in de mail stond dat je geen kopieën mocht meenemen. Ik heb proberen te bellen maar kon ze niet bereiken en voordat ik ging mailen wou ik het toch eerst hier vragen. Vragen ze echt naar je diploma en moet het orgineel zijn?
ik zit nu op mijn 10e werkdag, nog niks gehoord ☹️
Het duurde bij mij precies 10 werkdagen. Je hoort vast vandaag iets!
ik hoop het, ben zo bang dankje ☺️
Hi, ik zit ook op precies 10 werkdagen en heb ook nog niets vernomen. Als dit na 18:00 uur nogsteeds het geval is ga ik wel even contact op proberen te nemen.
Hi Jevano en Juultje,
Ik snap jullie zorgen omdat je nu op dag 10 zit en nog niks gehoord hebt. Ik zou echter toch nog heel even geduld hebben.
Ik kreeg aan het einde van dag 13 pas bericht.
Ze zijn super druk met het inplannen van alle gesprekken, dus jouw mailtje komt echt wel binnen zodra ze een datum hebben
Het duurde bij mij precies 10 werkdagen. Je hoort vast vandaag iets!
Hi, ik zit ook op precies 10 werkdagen en heb ook nog niets vernomen. Als dit na 18:00 uur nogsteeds het geval is ga ik wel even contact op proberen te nemen.
Hi Jevano en Juultje, Ik snap jullie zorgen omdat je nu op dag 10 zit en nog niks gehoord hebt. Ik zou echter toch nog heel even geduld hebben. Ik kreeg aan het einde van dag 13 pas bericht. Ze zijn super druk met het inplannen van alle gesprekken, dus jouw mailtje komt echt wel binnen zodra ze een datum hebben
Het verlossende bericht komt wel. Ik kreeg ook op werkdag 13 pas bericht!
Hi Jevano en Juultje, Ik snap jullie zorgen omdat je nu op dag 10 zit en nog niks gehoord hebt. Ik zou echter toch nog heel even geduld hebben. Ik kreeg aan het einde van dag 13 pas bericht. Ze zijn super druk met het inplannen van alle gesprekken, dus jouw mailtje komt echt wel binnen zodra ze een datum hebben
Het verlossende bericht komt wel. Ik kreeg ook op werkdag 13 pas bericht!
vandaag is mijn werkdag 11, nog even geduld dus, ben benieuwd! ????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?