Hi allemaal, via welke kanalen/ profielen houden jullie in de gaten of de vacature online komt?
Ik check elke dag careers.klm.com maar daar staat nog niks.. maar als ze 4 nov open zouden gaan neem ik aan dat het al online had moeten staan toch? De vorige keer was het ook zo'n maand van tevoren online gezet
Precies, dat dacht ik ook al. Misschien dat het dan toch december is? Of dat het toch niet waar is dat de vacature online komt?
Nog wat info van de FNV site:
Planningstand: veel pursers nodig
KLM heeft ons op de hoogte gebracht van de instroom van nieuwe collega's en de aankomende promotiekansen. Begin november zal de vacature voor cabin attendant worden opengesteld voor zowel interne als externe kandidaten. In het nieuwe jaar verwelkomen we 9 nieuwe ACC en zijn er 28 doorstroomplaatsen voor collega’s van KLC. Voor 2025 zijn er momenteel slechts 12 nieuwe purserplaatsen goedgekeurd. De verwachting is dat het aantal promotieplekken nog aanzienlijk zal stijgen. KLM verwacht in 2025 flink te groeien op Europa en daarvoor zijn extra pursers nodig om de productie waar te kunnen maken. Doorstroming naar Senior Purser is op dit moment niet voorzien voor volgend jaar.
Planningsstand: diversiteit nieuwe collega’s
FNV Cabine vindt het belangrijk dat het cabinepersoneel een afspiegeling vormt van de samenleving. Daarom hebben we KLM gevraagd naar de wervingsinspanningen voor nieuwe aanstellingen, zodat we meer mannen en mensen van diverse achtergronden in onze basiscursussen kunnen verwelkomen. KLM deelt deze wens en is begonnen met het doorvoeren van verbeteringen. De vacaturetekst is aangepast en ook in de beeldvorming probeert KLM een meer diverse en inclusieve uitstraling neer te zetten. KLM wil verder kijken en de hele selectieprocedure onder de loep nemen. Wij hebben aangeboden KLM graag te willen ondersteunen bij de ontwikkeling van een inclusiever aannamebeleid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?