Wie van de 'portefeuille-kandidaten' heeft alsnog een uitnodiging gehad voor de eerste test?

• sollieklm

Ik dus… jiha! Ben benieuwd wie nog meer. Ik heb overigens zelf redelijk dichtbij de sluitingsdatum mijn sollicitatie verstuurd.

• jem

Gefeliciteerd!!!! Ik nog niet hoop het!!! Wanneer heb je de uitnodiging gehad? Om de testen te maken toch? Via mail of telefoon? Hoop zo dat ik ook nog wat hoor :)!!!!

• jem

Ik heb de 22e meteen gesolliciteerd …!! Wel na 18.00! Ik dacht ook dat ze naar het tijdstip van sollicitatie zouden kijken!

• jem

haha ja :( ben nu de hele tijd mn mail aan het verversen in de hoop op een mailtje van randstad ;)!

• sollieklm

Ik heb mijn sollicitatie op de 28ste verstuurd. En kreeg gisteren een link en heb gisteravond de eerste test gemaakt. Spannend!!! Vriend van mij heeft de 30ste gesolliciteerd en kreeg vandaag een link. De logica is ver te zoeken! ;)

• sollieklm

Ik ben tussen de 30 en 35. Wil niet alles meteen prijsgeven, je weet nooit wat recruiters hier zien. :)

• sollieklm

Excuus, bedoelde inderdaad de 29ste. 

• CD

Ik heb ook vanavond een uitnodiging gekregen voor de capaciteitentest. Heb de 23ste 's middags gesolliciteerd! Erg spannend allemaal. Heb dit totaal nog niet verwacht.

• sollieklm

Wat vonden jullie van deze eerste test?

• Ra

Is dat zo Janeb? In de tweede ronde ook veel afgevallen?