Wie van de 'portefeuille-kandidaten' heeft alsnog een uitnodiging gehad voor de eerste test?

• sollieklm

Heb je tips voor ons janeb? (mochten we zo ver komen :))

• jem

Ik heb nog steeds geen uitnodiging ontvangen helaas ..!! Vraag me af hoe ze nu selecteren wie de testen mogen doen?

• jem

Dankjewel Kiki voor het vragen!!

Dit geeft mij een ieeets geruststellender gevoel, mijn cv is namelijk niet zo denderend…! Hoop dat ik er de volgende keer wel bij zit!

Maar het is helaas afwachten ja….

• CD

Oooh vandaar!! Vond het al zo raar dat ik nu al een uitnodiging heb gekregen. 

Heb net de capaciteitentest gedaan, vond het soms best pittig maar denk dat ik het wel gehaald heb. 

• sollieklm

Leuk Marielle9669, gefeliciteerd!

Kema, heb je al een uitslag binnen van de eerste test?

• CD

iemand al iets gehoord over de uitslag van de competentietest?

• sollieklm

trollydolly

iemand al iets gehoord over de uitslag van de competentietest?

Ja, die heb ik gehaald. Onlangs de Engelse test gemaakt. Die uitslag heb ik nog niet binnen.

• CD

Wanneer heb je de competentietest gemaakt? Ik heb vrijdag de inlogcodes gekregen en ook vrijdag meteen gemaakt en nog niks gehoord. Zit de hele dag mijn mail te checken haha

• sollieklm

trollydolly

Wanneer heb je de competentietest gemaakt? Ik heb vrijdag de inlogcodes gekregen en ook vrijdag meteen gemaakt en nog niks gehoord. Zit de hele dag mijn mail te checken haha

zo herkenbaar! :) Vorige week woensdag de competentietest gemaakt. Vrijdag had ik de uitslag. Hou je ons op de hoogte?

• CD

Ik heb net een mail gestuurd om te vragen of ze wel mijn test hebben gekregen. Misschien heeft mij recruiter het ook heel druk. Ik ben normaal heel geduldig maar op één of ander manier ben ik het nu niet zo hahah. Komt door de spanning denk ik haha