Wie van de 'portefeuille-kandidaten' heeft alsnog een uitnodiging gehad voor de eerste test?

• sollieklm

Ik wil jullie graag laten weten dat ik alle drie de testen gemaakt en gehaald heb! Nu afwachten tot KLM van zich laat horen… :)

• CD

Ik heb net een mail gekregen dat ik de capaciteitentest heb gehaald en ze sturen zsm de engelse test voor me. En gefeliciteerd sollieklm!!!

• CD

Net mijn engelse test gemaakt!! Soms was het lastig maar ik denk dat ik het wel goed heb gemaakt. Hoop dat ik al morgen hoor of ik wel of niet door mag naar de conpetentietest. Spannend!!

• jem

Wat boffen C!! Ik heb helaas nog steeds niet de inlog codes ontvangen :(

En gefeliciteerd iedereen die de testen hebben gehaald!!!

• jem

Nee ik helaas niet :(!! Maar heel veel succes met de capaciteitentest!! Gaat vast wel lukken!!

• Vera

@jeen, volgens mij is Randstad in het weekend ook dicht, dus zou er niet vanuit gaan dat je ze dit weekend krijgt!

@kema, ja op de 3e test kan je zeker afgewezen worden. Ik ken wat mensen en ook op dit forum zie je mensen die juist op die 3e test misgaan… Spannend, succes met wachten!!

• CD

marielle9669

Gisteren de inlogcode voor de competentietest (188 vragen) gehad. Maar (nog) niet voor de drijfverentest (100 vragen). 

Wie o wie heeft deze codes ook niet gelijktijdig gekregen?

Die inlogcode is voor allebei. Na de competentietest zie je meteen dat je met de drijfverentest kan beginnen

• CD

Oow dat is raar!! Heb net even gecheckt en bij mij stond het wel bij. Hoop dat je meteen maandag die van drijfverentest krijgt. Heb je de competentietest al gemaakt?

• jem

Jaaa ik hoop het ook zo!!! Ik denk als iedereen heeft gehoord of ze door alle de testen zijn? Dan misschien…!!

• CD

Ik heb ook beide mails ontvangen en een week later een uitnodiging voor de test.