Wie van de 'portefeuille-kandidaten' heeft alsnog een uitnodiging gehad voor de eerste test?

• CD

wie heeft nog meer mail gekregen dat ze de laatste test ook hebben gehaald??? Ik ben zoooo blij. Was aan het twijfelen over de laatste test maar gelukkig ook gehaald. Leuk om een verslag over jezelf te lezen. Mijn score is 85. Nu wachten op een uitnodiging van klm zelf

• sollieklm

Wat tof!!! Gefeliciteerd Trollydolly!

• CD

sollieklm

Wat tof!!! Gefeliciteerd Trollydolly!

Thanksss :-D

• CD

vandenbrink

@ Fifi, Ik heb ook beide mailtjes gekregen en inderdaad, net als trollydolly, een week later de eerste inlogcode gekregen voor de capaciteitentest.

@trollydolly, wanneer heb jij je laatste test gemaakt?

Ik ben ook nog in afwachting van, hopelijk, positief nieuws:D 

Maar jij iig GEFELICITEERD, tof zeg !!!

Ik hoop voor alle anderen dat zij er toch nog bij zitten en binnenkort, op een onverwacht moment, de eerste mail van deelname mogen ontvangen ;) 

Dank je!! Ik heb vrijdag avond de test gemaakt. En jij? Hopelijk krijg jij morgen ook positief nieuws :-)

• CD

marielle9669
    trollydolly

wie heeft nog meer mail gekregen dat ze de laatste test ook hebben gehaald??? Ik ben zoooo blij. Was aan het twijfelen over de laatste test maar gelukkig ook gehaald. Leuk om een verslag over jezelf te lezen. Mijn score is 85. Nu wachten op een uitnodiging van klm zelf

Gefeliciteerd!

Ik heb zojuist de drijfverentest gemaakt! Ben echt enorm benieuwd! :-) ;-) 

Tnx!!! Hoop dat je snel uitslag krijgt. Vond die drijfverentest een beetje lastig om te maken, maar gelukkig ging het goed

• CD

lemon
    lemon
    trollydolly

Super goed, gefeliciteerd!

Wanneer heb jij de laatste test gemaakt als ik vragen mag?

Ik zelf heb afgelopen vrijdag de laatste test gemaakt en zit dus ook in spanning te wachten of ik deze goed genoeg heb gemaakt, vandaag de hele dag om de 10 minuten mijn mailbox bekeken maar helaas nog geen bericht.

Oh ik zie al dat je vrijdag de laatste test gemaakt hebt, lezen is moeilijk -_-' 

Hahaha ik zat vandaag ook constant mijn mail te checken, mijn vriend vond me erg gezellig vandaag ( not) haha. Hoop dat jij morgen iets hoort want wachten op uitslag is echt killing!!! Hou me op de hoogte, ben ook benieuwd!! :-)

• CD

Ja die heb ik ook gekregen, ook dat ik binnen 2 dagen een inlogcode zou ontvangen. Uiteindelijk werd het 3 weken later

• jem

jaaaaa net een e-mail gekregen dat ik vandaag de inlog codes ontvang voor capaciteiten test…. heeeeeeel blij!!!!!!

• CD

Oooh wat zullen jullie blij zijn!! Heel veel succes met de testen. Ik heb vanmiddag mijn m&g

• jem

haha jaa ik maak em ook voor de zekerheid morgen ..!!!! ben inderdaad echt heeeeel blij :D!!! Nu maar hopen dat we de test goed maken ;)!!!