Wie van de 'portefeuille-kandidaten' heeft alsnog een uitnodiging gehad voor de eerste test?

• sollieklm

Het begint er op te lijken dat het merendeel inmiddels een reactie met inlogcodes heeft ontvangen?

• Fly-D

Ik heb vorige week de eerste test gemaakt (capaciteitentest) en ik kreeg maandag een e-mail of ik mijn paspoort en diploma nogmaals wilde nasturen aangezien er wellicht iets verkeerd is gegaan met uploaden.

Erna niks meer vernomen en ik zou nog 2 testen moeten maken als het positief verloopt. Zijn er meerdere die langer hebben moeten wachten op respons en/of codes voor de vervolgtesten?

• Fly-D

Jeen ik heb nog steeds niks gehoord..

Bijna 3 weken geleden al..Voor jou dus ook!

Ik heb gemaild en niks ontvangen. Ik vind het erg vreemd allemaal…

• Fly-D

Ik heb gister de tweede test alsnog ontvangen (Engels) en uiteraard gelijk gemaakt gisteravond. 

• Fly-D

=14pxVraagje voor degene die al zijn aangenomen :-) Wat kan ik verwachten bij de laatste test?? Ik heb de codes binnengekregen en wil hem vanavond gaan maken! Het is de competentie en drijfverentest. 

• Fly-D

IK ben door alle testen!!! Wordt als het goed is binnen 10 dagen gebeld door klm :-)

• Vera

@raven, er zijn wel meer ini's al.

Er vindt er 1 in december plaatst en in ieder geval 5 in januari. Ik weet er ook al 2 in februari dus dan zit je al op 6 cursussen…

Volgens mij 15 per cursus!

• sollieklm

Op 13 januari start ook een ini… :) En de 20ste ook.

• Vera

Haha en ik kon niet tellen.. waren er natuurlijk 8 in mijn bericht en niet 6. Maar ik heb geen idee of dat alle cursussen zijn hoor, dat zijn alleen degene waarvan ik het weet!

• jem

Hmm afgelopen vrijdag mail hehad dat ik door de testen was maar helaas nog niet gebeld door de klm. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je gebeld werd door klm? Zit nu de hele tijd mn telefoon te checken ;)