Eindgesprek/aangenomen KLM cabine

  • A

    Leuk Cabin Girl, 

    ik heb me net aangemeld.

    Bedankt voor je antwoord Zomerca!

    Ik ben ook erg benieuwd wat je gemiddeld, want zoals ik zei begrijp ik dat iedere maand verschilt, overhoudt inclusief je dagfees?

  • flyingsummer2016

    born to be wild

    gefeliciteerd iedereen die aangenomen is. even een klein vraagje. ik heb een kleine tatto op mijn onderarm. als ik lange mouwen aan heb is deze niet te zien. en ik kan het ook met coverderm wegwerken. ik zal dit morgen dan ook laten zien bij de meet and greet. maar iemand een idee of dit doorslag kan geven of je niet door mag? 

    Zorg ervoor dat je deze tijdens de sollicitatie ook niet laat zien en zeg er niks over. Ik heb een tattoo op m'n voet die ik voor elke vlucht netjes wegwerk, dat is prima, maar ik heb het risico van afwijzing niet genomen door er niks over te zeggen. Het gaat om geen zichtbare tattoo's, dus zolang jij ze niet laat zien zijn ze niet zichtbaar. Keep it that way!

  • Nick

    Yes. Ik mag 4 april beginnen. Nog meer mensen hier die ook 4 april mogen beginnen?

  • Nick

    MissSky

    Wow Nick! Wat goed zeg, wanneer heb je het goede nieuws vernomen en wanneer heb je je gesprek gehad? Ik heb pas over twee weken de groepsopdracht dus ik moet nog wel even wachten….

    Ik had vrijdag de 2e selectie ronde. Heb maandag het goede nieuws gehoord. Het is echt een hele leuke dag. Wel op sommige momenten zenuwslopend maar dat hoort er natuurlijk een beetje bij. Heel veel succes MissSky

  • Blauw

    Hier nog eentje aangenomen, start 15 mei ^_^ 

  • Blauw

    MissSky

    Thnx Nick87! Ook ik heb het gehaald tot het finalinterview vandaag! Jeetje wat spannend allemaal. Ik weet gewoon echt niet wat ik ervan moet denken en hoe ik het moet zien. Het was opzich een prettig gesprek maar je krijgt niet echt hoogte, hadden jullie dit ook? Werden jullie snel ge contact?

    Komt vast goed MissSky! 

  • Ber

    Gefeliciteerd allen die zijn aangenomen! Ik heb ook het mooie nieuws mogen ontvangen dat ik ben aangenomen. Ben zoooooo blij! Maar dat gevoel herkennen jullie natuurlijk allemaal ^^D  

    @Blauw, ik start ook 15 mei met de basiscursus! 

    Veel succes aan iedereen die nog in de selectieprocedure zit. Het is al vaak gezegd, maar nog maar een keertje dan: Wees gewoon lekker jezelf! Voor de groepsopdracht is inderdaad niks voor te bereiden. Probeer er gewoon van te genieten, want het is echt een hele leuke opdracht om te doen.

    Groetjes! 

     

  • Blauw

    MissSky

    Gefeliciteerd en dank je wel Blauw! 

    Wanneer heb jij het gesprek gehad en wanneer ben je aangenomen, althans wanneer heb je het gehoord?

     

    Had 24e selectiedag en werd de maandag erna gebeld. 

     

  • Blauw

    Ber

    Gefeliciteerd allen die zijn aangenomen! Ik heb ook het mooie nieuws mogen ontvangen dat ik ben aangenomen. Ben zoooooo blij! Maar dat gevoel herkennen jullie natuurlijk allemaal ^^D  

    @Blauw, ik start ook 15 mei met de basiscursus! 

    Veel succes aan iedereen die nog in de selectieprocedure zit. Het is al vaak gezegd, maar nog maar een keertje dan: Wees gewoon lekker jezelf! Voor de groepsopdracht is inderdaad niks voor te bereiden. Probeer er gewoon van te genieten, want het is echt een hele leuke opdracht om te doen.

    Groetjes! 

     

    Ber wat leuk!

    Van mijn selectiedag zitten er ook 2 in die ini. Zo'n zin in! 

     

  • Ber

    Blauw
    Ber

    Gefeliciteerd allen die zijn aangenomen! Ik heb ook het mooie nieuws mogen ontvangen dat ik ben aangenomen. Ben zoooooo blij! Maar dat gevoel herkennen jullie natuurlijk allemaal ^^D  

    @Blauw, ik start ook 15 mei met de basiscursus! 

    Veel succes aan iedereen die nog in de selectieprocedure zit. Het is al vaak gezegd, maar nog maar een keertje dan: Wees gewoon lekker jezelf! Voor de groepsopdracht is inderdaad niks voor te bereiden. Probeer er gewoon van te genieten, want het is echt een hele leuke opdracht om te doen.

    Groetjes! 

     

    Ber wat leuk!

    Van mijn selectiedag zitten er ook 2 in die ini. Zo'n zin in! 

     

    Ja, leuk! Ik heb er ook super veel zin in! 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.