Selectiedag Easyjet

• Eline

Ik heb net mijn assessment gemaakt, spannend!

Ik ben benieuwd wanneer degene die op gesprek mogen komen hun assessment hebben ingevuld?

Al lang geleden of viel dat mee?

Groetjes, Eline

• Kyara

assessment op maandag avond ingevuld. Wacht ook in spanning op de mail !:D

• Larah

Hoi allen!

Ik heb ook net assestment ingevuld.

Er staat bij mij ; succesfull at ability test stage.. hadden jullie dat ook, degene die op gesprek mogen komen?

Groetjes, Larah

• Kyara

Bij mij stond dat er ook, dat is gisteren middag veranderd naar ‘Completed’.

• Robin1985

Ik las dat de tijden erg zwaar zijn, en je vaak snachts ook vliegt, en het is ook echt op en neer….dus alleen vliegtuig van binnen zien. Ik denk er nog een keer over na of het wel iets voor mij is, deze vliegmaatschappij

• Ella

@DebbieB Ja klopt!

Wat betreft de selectie van easyJet weet ik niet precies hoe het zal gaan. Meestal heb je een groepsopdracht met een groep van 10/15 mensen en moet je laten zien dat je kunt samenwerken. Daarbij heb je normaal gesproken een 1 op 1 gesprek tijdens zo'n dag. De vragen die gesteld worden kunnen uiteenlopen van: waarom easyJet, waarom dit werk, hoe ben je als collega etc etc.

Het is dus heel erg goed om je in het werk en de maatschappij te verdiepen zodat je weet waar je het over hebt. Beter te goed voorbereid dan helemaal niet.

• stesscindy

Klopt robin1985, dat heb ik ook begrepen.

Omdat er echter niet zoveel vacatures zijn lijkt het mij wel een mooie kans om ergens te kunnen beginnen en ervaring op te doen. En de stopjes lijken me een kers op de taart, maar in eerste instantie gaat het natuurlijk om het werk in de cabine.

Eerst maar eens de assessment day afwachten.

Voor degenen die nog zitten te wachten, ik hoop dat jullie morgen wat horen. Vorige week kreeg ook iedereen op donderdag bericht over de assessment day.

• DebbieB

Die stopjes zijn leuk maar als je 5 keer Londen gezien hebt dan heb je het ook echt wel gezien. Voor de stopjes moet je echt intercontinentaal gaan. Dit is denk ik net zoiets als Cityhopper.

• M

Jeej ik kan toch nog deelnemen aan de selectie.

Had de test 2 weken geleden ontvangen, ivm vakantie niet op gelet dat ik zo snel antwoord zou krijgen. Echter heb je daar maar 1 week de tijd voor en dan verloopt het online assesment. Heb gewoon nogmaals gesolliciteerd en Jahoor de aanhouder wint :p.

Nu maar wachten op een uitnodig voor een AD.

Voor de mensen die binnenkort op gesprek gaan. Veel succes. Het schijnt een lange dag te zijn. Verder verdien je in het winterseizoen 1200 netto. En in het hoogseizoen 1400 ongeveer. Niet echt veel maar voor de ervaring zeker een pluspunt. Easyjet is een bedrijf wat op en neer vliegt met hooguit 1,5 uur omdraaitijd op de luchthavens. Als je dus opzoek bent naar leuke stops en wilt reizen. Dan ben je hier zeker bij het verkeerde bedrijf.

De ini vind plaats in Londen Luton en accomodatie en vliegticket word vergoed. 3 weken duurt de ini.

Heb er erg veel zin in.

• Barbara

Beste M,

Heb je al eerder voor EasyJet gevlogen, dat je de salarissen enzo al weet? ik had op een andere site gevonden, startsalaris 1700 netto inclusief alles.

Verder kan ik me voorstellen dat de ini's in Nederland worden gehouden aangezien er hier ook een basis komt? We zullen het allemaal horen binnenkort.