Hoi hoi!!
Wat enorm leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! Zelf helemaal nieuw hier en gisteren mijn tweede gesprek gehad. En ik moet zeggen dat het wachten me nu al te veel wordt! Ik wil het gewoon zo graag weten!! Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie nieuws hadden? En heeft er iemand tips om relaxed te blijven in deze tijd? <3
Groetjes!
Je krijgt vrij snel antwoord gelukkig! Meeste hebben binnen 1 week antwoord! <3 ik was ook enorm zenuwachtig tijdens die tijd haha dus is geheel normaal. Zoek wat afleiding en bereidt je altijd voor op slecht en goed nieuws.
Ik ga voor je duimen !
Dankjewel voor je vet snelle reactie! Dit maakt me wel iets geruster! Ik laat het weten zodra ik die mail binnen heb hahaha Goed of slecht nieuws, vond het al leuk om zover te komen en zoveel nieuwe mensen te leren kennen! Jij heel erg gefeliciteerd! Heb je al info over je INI? Bij mij zeiden ze dat dat sowieso pas 2024 zou worden, maar jij bent natuurlijk al veel vroeger aangenomen!
Helaas nog niet
Er zijn ook nog mensen uit maart waarvan ik weet dat ze ook nog geen datum hebben. ik ben begin juni pas aangenomen dus voor mij gaat het ook nog lang duren verwacht ik. Bij mij werd er toen oktober geschat.